Balsamspray til barn

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg har pleid å bruke little green. Men butikken jeg har kjøpt på selger ikke det lenger og jeg finner ikke på nett. På eBay bare med høy frakt. Noen som vet om?

Eller kan anbefale meg en annen balsamspray? Butikk eller nett spiller ingen rolle.

Natusan er jo noe drit ift hva den inneholder av stoffer. Bamse sin - noen som vet om den er trygg?

Bamse sin er svanemerket. :)

Ja da kan man vel regne den som trygg? :)
Jeg gjør det i alle fall, synes de har gode kriterier. :) Ellers bruker jeg hormonsjekk-appen til forbrukerrådet på det som ikke er svanemerket, da får man sjekket for hormonforstyrrende stoffer i alle fall. (Men det er jo allerede sjekket ut om det er svanemerket, så da trengs den ikke.) Dessverre har det blitt noe feil med den på min telefon de siste gangene jeg har prøvd, vet ikke om det gjelder for alle. Men den er verdt å laste ned om du ikke har den. :)

Vi bruker revlon fra frisør. Husker ikke akkurat nå hva som er i den, men jeg synes den funker bra på trollhåret til frøkna her ;-)

Jeg har pleid å bruke little green. Men butikken jeg har kjøpt på selger ikke det lenger og jeg finner ikke på nett. På eBay bare med høy frakt. Noen som vet om?

Eller kan anbefale meg en annen balsamspray? Butikk eller nett spiller ingen rolle.

Natusan er jo noe drit ift hva den inneholder av stoffer. Bamse sin - noen som vet om den er trygg?

Snuppa brukte den gule med bamse, men når den gikk tom lagde hun seg sin egen med bed head balsamen min. Litt av den pluss vann i bamseflaska. Fungerer gull.

Vi bruker denne:
a81002e4107dca9fe02b5f2c2df504e3

Jeg har kjøpt en fra redken (trur det skrives slik) hos frisøren. Den var dyr men helt fantastisk i håret på frøkna.

Vi bruker revlon fra frisør. Husker ikke akkurat nå hva som er i den, men jeg synes den funker bra på trollhåret til frøkna her ;-)
Snuppa brukte den gule med bamse, men når den gikk tom lagde hun seg sin egen med bed head balsamen min. Litt av den pluss vann i bamseflaska. Fungerer gull.
Jeg har kjøpt en fra redken (trur det skrives slik) hos frisøren. Den var dyr men helt fantastisk i håret på frøkna.
Litt skeptisk til å bruke produkter til voksne på små barn....

Jeg ble anbefalt redken når jeg sa det var til barn. Men nå er mi 9,5 så er ikke så lita lenger.
Folk anbefaler også kun etter hvor bra ting er mot feks floker. Men stor forskjell på en 9åring og en under 3 år mtp å takle ugunstige stoffer også.

Back
Topp