Ballongmage ! Hjelpes !

Mayamoren

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Andre som sliter med en mage som står rett ut ?

Ikke vet jeg hva som gjør det, i og med at spiren bare er 1 mm... Håper dette er forbigående, ellers vil det være umulig å skjule dette i 7 uker til:-)

Du er nok bare oppblåst :-p
Hehe, samme her. Ser 4 mnd på vei ut

samme her :P veldig oppblåst å skulle tro jeg var 4-5mnd på vei :P var veldig oppblåst sist også, men denne gangen er det enda mer :)

Hehe, ikke nå lenger her, heldigvis, men så veldig gravid ut rundt uke 3! Skikkelig sperreballong.

Sliti med det samme her, værst på kvelden. Men he heldigvis begynnt å roe seg litt:-) heilt normalt, er pga økt produksjon av hormonet progesteron..:-)

Håper det roer seg, for det er ikke særlig lekkert !!

En ting er en lekker babymage - men denne oppblåste pudding magen - klarer jeg med uten assa:-)

Har det jeg også , er fælt altså , føler meg som bolle :p

Jeg også :p føler meg som en bolle.. Hehe. Skikkelig oppblåst

Off.. Kjenner meg igjen her jeg også! Virker umulig å holde det hemmelig til uke 12;)

Har vanligvis helt flat mage, men nå står den som en ballong! Skylder på påsken og god mat

Åååh så deilig å høre at det er flere dere ute med bitte små spirer og diger deigmage:-)

Er i det minste en trøst at jeg ikke er alene !!

Gleder meg til den ordentlig magen kommer:-) :-)

Har relativt flat mage til vanlig, men nå, spesielt på kvelden er den skikkelig oppblåst (men uten at noe kommer ut :smiley-ashamed008)
Sambo har begynt å klappe meg på den allerede :laughing002

Har relativt flat mage til vanlig, men nå, spesielt på kvelden er den skikkelig oppblåst (men uten at noe kommer ut :smiley-ashamed008)
Sambo har begynt å klappe meg på den allerede :laughing002

Hihi ! Herlig det da :-)

Min mann er vel omtrent like begeistret over pudding/ballong magen som meg ! Altså ikke i det hele tatt :-)

Men, men , det kommer seg når den strammes opp håper jeg:-)

Back
Topp