Ballonger

juli09/nov11

Glad i forumet
 ser det er mange som lar ungene leke med ballonger..  det får ikke mini lov til pga av ballonger er farlige vis di sprekker  ungene setter di i halsen å en får di ikke opp igjen.. når en prøver å  presse  for  å få den opp så blåser bare ballongen seg opp å setter seg enda bedre fast..
  det var ei på jobben som  sa dette til oss andre i barnehagen for hun hadde jobba på sykehuset  tidligere å ballonger er det største å værste kvelings faren.

tenkte bare å gi besjed...

Ballonger blir ikke brukt som leker her i huset nei, selv ikke under oppsikt[:)]

skummelt, mini får heller ishe lov å lega me ballong. muligt eg e hønemor men e livredde for at d ska skje. så her blir d heller ishe noge legetøy.

her har jeg latt Oliver leke litt med ballong....[8|] Men jeg har lekt sammen med han, og han har ikke fått lov til å bite i den... så har igrunn følt det har vært rimelig trygt... Og det er selvfølgelig ikke noe han har gjort hver dag... Men han fikk en ballong på en restaurant en gang, og den lot jeg han titte litt på.... 

nei æ e redd ballonger selv. men ho har fått leke smått me ballonger når vi har sotte ilag el storesøskene har hatt...

her lekes det litt med ballong, men det er under nøye oppsyn.

Back
Topp