Ballongbukse...?

Micca83

Flørter med forumet
eller sånn magedanser bukse som jeg kaller det.. noen som vet hvor dem selger slike..? Så Vibeke Klemetsen hadde på seg slike på god kveld norge, jeg fikk sååååå lyst på!!!

vett de har på cubus  [:)]

ORIGINAL: marianne1986

Åh, så kult, trodde dette var skikkelig vanskelig å få tak i [:D]

Takk takk!!

Det heter harembukse /haremsbukse. [8D]
Ser ganske comfy ut ja, men ikke nødvendigvis for sånne som meg som har lår som gnisser mot hverandre, spesielt om sommeren.[&:]

ORIGINAL: toneany

Det heter harembukse /haremsbukse. [8D]
Ser ganske comfy ut ja, men ikke nødvendigvis for sånne som meg som har lår som gnisser mot hverandre, spesielt om sommeren.[&:]

Haremsbukse jah.. det var det det het [:D]
Det hadde jeg ikke tenkt på, låra mine gnisser litt de også.. men ikke så mye så tror det skal gå bra [;)]

Tusen takk for svar!

har et par sonne selv ja[:D]

ORIGINAL: *Fairyfly*

har et par sonne selv ja[:D]

ORIGINAL: Micca83

ORIGINAL: marianne1986

Åh, så kult, trodde dette var skikkelig vanskelig å få tak i [:D]

Takk takk!!

Og de er kjempegode. Fikk akkurat sikret meg et par i svart...men du må kanskje gå innom ofte...for de er SVÆRT populære, og her i Stavanger pleier de å bli utsolgt kanskje 2-3 dager etter at det kom inn nytt parti. Har ikek tall på hvor mange ganger jeg har vært innom og de kun har hatt størrelse maur, dvs XS. Som du forstår bruker jeg nemlig ikke det..hehe.

Rimelige er de også...150 kr tror jeg...hihi.

Så løp og kjøp![:D][:)]

Har en i lysegrå og en i svart, kjøpt på Cubus, KJEEEEMPEGODE[:D] I bomull-stoff, eller?[8D]

Har kjøpt på cubus ja, de eeeer så herlige!!![:D] koster 149,-, så du får kjøpe et par stykker mens du først er igang!![:D][:D]

Back
Topp