Ballong

V3ro9ca86

Gift med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som har erfaring med å få satt inn ballong? Hadde det noen effekt på deg?
Jeg fikk satt det inn i dag og spent på om det har noen effekt [emoji4]

Sniker

Baby 8,5 timer etterpå hos meg :D Lykke til :)

Jeg fikk ballong og da de tok den ut etter 24 timer hadde jeg 3-4 cm åpning og kunne komme bort på føden. Var ikke moden før den ble satt inn og var 5 dager over termin.

Sniker fra juni.

Fikk satt inn ballong rundt klokka 12, var i aktiv fødsel klokka 14.30, og gutten kom klokka 17.19.

Ballongen ble tatt ut etter ca 30 timer, men har ikke hatt noe effekt. Så nå ligger jeg fortsatt på sykehuset og venter på hva som skal skje videre.

Fikk en tablett rundt kl 10 og skal ha en til etter ca 6 timer. Skjer det ikke noe ila dagen og natta så blir det ks i morgen

Fikk en tablett rundt kl 10 og skal ha en til etter ca 6 timer. Skjer det ikke noe ila dagen og natta så blir det ks i morgen

Lykketil:)

Tenkte på deg når jeg var på overtidskontroll i dag, om det hadde skjedd noe!

Jeg ble dessverre sendt hjem igjen og har ny time på onsdag [emoji30] Håper det blir baby på oss begge ila helga

Lykketil:)

Tenkte på deg når jeg var på overtidskontroll i dag, om det hadde skjedd noe!

Jeg ble dessverre sendt hjem igjen og har ny time på onsdag [emoji30] Håper det blir baby på oss begge ila helga
Får virkelig håpe det Jeg har begynt å få litt rier, men de er fryktelig uregelmessige. Så blir nok en lang natt [emoji42]
Kanskje vi sees når du kommer hit [emoji4]

Back
Topp