Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk baby 24t etterpåNoen som har erfaring med å få satt inn ballong? Hadde det noen effekt på deg?
Jeg fikk satt det inn i dag og spent på om det har noen effekt [emoji4]
Spennende å se når det skjer noe her [emoji4]Fikk baby 24t etterpå
Oi, da gikk det fort [emoji6]Sniker
Baby 8,5 timer etterpå hos meg Lykke til
Lykke til, håper tablettene virker så du slipper ksFikk en tablett rundt kl 10 og skal ha en til etter ca 6 timer. Skjer det ikke noe ila dagen og natta så blir det ks i morgen
Fikk en tablett rundt kl 10 og skal ha en til etter ca 6 timer. Skjer det ikke noe ila dagen og natta så blir det ks i morgen
Får virkelig håpe det Jeg har begynt å få litt rier, men de er fryktelig uregelmessige. Så blir nok en lang natt [emoji42]Lykketil
Tenkte på deg når jeg var på overtidskontroll i dag, om det hadde skjedd noe!
Jeg ble dessverre sendt hjem igjen og har ny time på onsdag [emoji30] Håper det blir baby på oss begge ila helga
Hvordan går det med deg?Får virkelig håpe det Jeg har begynt å få litt rier, men de er fryktelig uregelmessige. Så blir nok en lang natt [emoji42]
Kanskje vi sees når du kommer hit [emoji4]
Det går bra Ble et keisersnitt og frøkna kom ut kl 12:40 [emoji4]Hvordan går det med deg?
Det går bra Ble et keisersnitt og frøkna kom ut kl 12:40 [emoji4]
Det går bra Ble et keisersnitt og frøkna kom ut kl 12:40 [emoji4]
Gratulerer så mye!Det går bra Ble et keisersnitt og frøkna kom ut kl 12:40 [emoji4]
Takk [emoji4]Gratulerer [emoji5]
Takk [emoji4]Gratulerer så mye!
Takk [emoji4]Gratulerer [emoji813]pink