ballong

september82

Glad i forumet
Føler meg som en ballong jeg..alt er oppblåst,hver kveld.... og det murrer..flere som lurer på hvor lenge de kan skjule dette?

Hvor langt på vei er du?

Føler det samme.. ser ut som en gravid allerede!!! :o

Baaaah... fikk ikke igjen knappen på turbuksen min i dag! og glidelåsen gikk bare halvveis opp!!! var IKKE sånn for en uke siden!! Spent på hvor fort magen kommer denne gangen ja... forrige gang kom den sent.. rundt uke 20 tror jeg..

Jeg er nesten 5 uker på vei... fy søren,og puppene mine er dobbelt så store allerede,sprengte og blodårene tyter... 

nr2imars2013 skrev:
Baaaah... fikk ikke igjen knappen på turbuksen min i dag! og glidelåsen gikk bare halvveis opp!!! var IKKE sånn for en uke siden!! Spent på hvor fort magen kommer denne gangen ja... forrige gang kom den sent.. rundt uke 20 tror jeg..

Hihi...jeg fikk også mage sent sist,rund uke 20..nå er den jo strutte mage,full av luft og murring i lysken

huff ja jeg føler meg som i uke 12 allerede! Fikk mage tidlig med første, allerede uke 12 så jeg virkelig gravid ut med fast stor mage. Nå er jeg snart 5 uker, og magen har blitt så stor at når jeg trekken den inn, vil ikke nedre del trekke seg inn! Denne blir vanskelig å sjule!!! Også på sommeren da! Får gå til innkjøp av små shortser og store tunika;)

JEPP!!! skikkelig oppblåst! både mage og pupper :P magen er like stor nå som den var i uke 15 sist :S umulig å holde den inne!
puppene verker når jeg tar av bhen på kvelden.

kommer jo ikke til å klare å holde det her sjult! blir i tilleg litt ekstra misstenksomt når alle vet at jeg trener mye og spiser sunt, men allikevel plutselig blir skikkelig blubbe igjen !? :P

Jeg er faktisk mest oppblåst om kvelden. Så håper det holder seg sånn. Går ut i ferie om to uker, så tenker jeg forteller det på jobben når jeg er tilbake. Da har jeg vært på UL og er 10 uker :)

Jeg er også mest på kvelden..I dag har jeg skikkelig luftsmerter i mellomgulvet og treg mage...au...:/ grasiøst... hihi

Back
Topp