~Bolleiovnen~
Forelsket i forumet
Hvor lang tid tok det fra du fikk satt inn ballongen, til lille var ute?
(og om du tok tabletter/stikkpille i tillegg, hvor mange?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neesten så jeg angrer på at jeg spurte54 timerballongen datt ut med en gang, så fikk jeg 6 tabletter/stikkpiller, drypp maks tid og til slutt hastesnitt
![]()
Neesten så jeg angrer på at jeg spurtemener legen sa noen trenger 1, noen 2 og andre 3 tabletter.. men 6?
håper jeg slipper det! Fikk ballong i to tiden idag, og skal bli satt igang med tablett kl 11 imorra. Tablett nr 1 da... så w det å se hvordan de virker
man blir på sjukehuset den tiden man tar tabletter/stikkpiller? Sjukehuset er 30-40 min unna. Trenger ikke hjem mellom hver?
Hvor ofte setter de sånn tablett? Mente han sa en gang i døgnet, men du var jo ikke på sykehuset så lenge, med tanke på antall tabletterHahaha! Jeg er nok mer unntaket enn regelenHåper det går relativt fort for deg
Så fort du begynner med tablettene må du være på sykehuset
Det var ihvertfall beskjeden jeg fikk
![]()
Hvor ofte setter de sånn tablett? Mente han sa en gang i døgnet, men du var jo ikke på sykehuset så lenge, med tanke på antall tabletter![]()
Aha, da er det nok bare jeg som ikke fulgte helt med i timenJeg fikk tre i døgnet, 4 timer mellomSå lå to døgn med tabletter
Hvilket sykehus skal du føde på?
Aha, da er det nok bare jeg som ikke fulgte helt med i timenble litt mye idag, når det gikk fra overtids kontroll, til starten av igangsettelse og sykehusbytte. Så blir ikke fødsel der det var planlagt. Drammen sykehus
det har sikkert ett annet navn
![]()
Går plutselig opp for en hvor nært man er måletDet er jo litt overveldende når man kommer til det punktet, så ser denHørt Drammen er veldig bra
![]()
Går plutselig opp for en hvor nært man er måletså bra!
er sikkerhets rutiner som gjør så jeg blir sendt dit, så de burde være bra sånn sett! Her jeg bor har de ikke fullt mannskap med barnepleiere osv. Uff, føler meg skikkelig hjelpeløs med ballongen. Alt er vondt!
![]()
JaaMhm! Vips er man maks så og så lenge unnaSkjønner
Ååå? Jeg hoppa jo rett over den
![]()
Kjenner den har sin virkning for å si det sånnNæmmen?Hvordan vondt er det? Nei, i den store sammenhengen er det jo ikke lenge
hahahaha!
Kjenner den har sin virkning for å si det sånnføler det er ekstremt nedpress, at jeg konstant må på do. Ja, og konstant ubehag
men, er nok bare ballongen som tøyer
håper den gjør sin nytte!
De bruker den for at det skal være lettere å bli satt igang, så.. får håpe det gir en grei overgang, så det ikke blir alt for grusomt for kroppen å bli satt igang
![]()
TakktakkMasse lykke tilIkke lenge igjen til mål nå
![]()
Hørtes ut som en fin opplevelse!Ballong ble satt inn kl 14. Hadde da murringer/smårier/kynnere i 12 timer, så gikk vannet. Riene satte skikkelig i da, og etter 3 timer var skatten ute
Altså 15 timer etter at ballongkateteret var satt inn =)
Men er nok heller unormalt at det går så fort![]()
Nei er desverre ikke det, men greit for deg å høre de variantene ogsåHørtes ut som en fin opplevelse!alltids lov å håpe på det samme, men som du sier.. er nok ikke veldig mange det går så "strøkent" for (som det hørtes ut som, for deg)
![]()
Aha, da er det nok bare jeg som ikke fulgte helt med i timenble litt mye idag, når det gikk fra overtids kontroll, til starten av igangsettelse og sykehusbytte. Så blir ikke fødsel der det var planlagt. Drammen sykehus
det har sikkert ett annet navn
![]()