Balanse

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Hvordan er balansen til deres? Min har så lyst til å gå men det går jo ikke uten balanse ;) han reiser seg ved sofa å bord å ja alt man kan å ikke kan reise seg ved. Men balansen er ikke helt god enda hehe:)
 
Ja her er det akkurat likt:) går i bakken en del ganger.. hehe. Syns det er kjempegøy å gå når han blir holdt i hendene, men da kjenner man hvor ustødig han er:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vinglete her også, vil vil, men får ikke til :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Hehe godt å høre det er fler :) han inbiller seg at han klarer selv, vil jeg skal slippe han når jeg holder. Han biter meg ;) men da faller han, raring!
 
Min reiste seg opp når han var 7,5 mnd. Og har gått langs ting helt siden:) Han går også med gåvogn iblandt, har veldig god balanse nå.. Venter på at han slipper seg, tror han har mer enn god nok balanse til å gå aleine, men han er forsiktig og har ikke slipt seg enda:) spennende å se!!:) har såååå lyst at han skal gå snart:) han er 10 mnd i mårra❤️


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Å gud da er han flink :) min er 10 mnd nå så vi har god tid men han ønsker så selv. Blir nok løping vil jeg tro når dem begynner gå :) men blir lettere å ut å finne på ting å, har liksom ikke fått vært så mye ute nå han vil ikke sitte i ro i vogna hele tiden å jeg klarer ikke bære på han hele tiden eller etter som jeg er 24 uker på vei med neste ;) vet liksom ikke helt hva vi skal finne på :/
 
Reiser seg opp overalt hele tiden og er veldig stødig da. Trenger ikke holde seg noe særlig. slipper seg noen ganger, men da detter han! :p

Prøver jeg å gå med han i hendene går han på tå, og blir sint.
Rart han ikke skjønner at han kan sette fotbladene ned da også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Reiser seg opp hele tiden men er veldig ustødig :p står på tærne så er sikkert derfor frøkna vår er så ustødig :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Å gud da er han flink :) min er 10 mnd nå så vi har god tid men han ønsker så selv. Blir nok løping vil jeg tro når dem begynner gå :) men blir lettere å ut å finne på ting å, har liksom ikke fått vært så mye ute nå han vil ikke sitte i ro i vogna hele tiden å jeg klarer ikke bære på han hele tiden eller etter som jeg er 24 uker på vei med neste ;) vet liksom ikke helt hva vi skal finne på :/

Blir spennende å se når de begynner å gå ja:) også veldig kjekt! Det er jeg enig i:) kan de gå i følge med oss til ulike ting istedet for at vi må bære! Skjønner godt du gleder deg siden du er gravid vertfall!:)



Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
I går sto prinsen i sånn 15-20 sek:) såååå morsomt:) han holdt seg fast i et påskeegg han hadde i hendene, hehe:) han falt heller ikke, bare satte seg fint ned:) spennende å se om de første skrittene kommer snart:)


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Mini reiser seg ikke selv enda, men er allikevel ganske stødig når vi holder han i hendene :) Han prøver ikke å gå, men vil helst stå og hoppe :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp