Bakt potet...

Enig. Men sushi kan man spise, sålenge man ikke spiser tunfisksushi :)

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Tror jeg hadde fått problemer hvis sushi ikke hadde vært lov :)

Det er godt :)
Da er det bare her vi ikke har de beste spisesteder ;) Uff neida, er nok godt de aller fleste plasser. Det jeg mener er at en vet jo aldri, så skal en være sikker så må en spise hjemme ;)
Hehe. Sant, godt sagt :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Tror jeg hadde fått problemer hvis sushi ikke hadde vært lov :)

Fikk streng beskjed om at sushi var fy-fy :-/ Blir litt forvirret... men når det er sagt... jeg spiser jo nesten bare scampi tempura, og det må jo være greit??? Den er jo frityrstekt og alt...

Fikk streng beskjed om at sushi var fy-fy :-/ Blir litt forvirret... men når det er sagt... jeg spiser jo nesten bare scampi tempura, og det må jo være greit??? Den er jo frityrstekt og alt...
Om du lager scampi selv og unngår de fiskeslagene som matportalen ikke anbefaler er det 100% trygt. Å tempura scampi på restaurant er også helt trygt. Jeg er litt skeptisk til å spise feks kveite eller kamskjell på sånne "jalla" sjapper.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Jeg husker jeg gravde ut bilen den vinteren jeg var høygravid. Det var 1 meter OPPÅ bilen, og da selfølgelig menger rundt bilen også. Men jeg MÅTTE grave den ut, for jeg MÅTTE og SKULLE ha sushi :p

Var sushien god når du spiste den og?? Eller var det bare blæ? :-D

Får også i meg ingefær på den måten. Har ikke vært så voldsomt kvalm siden vi hadde sushi i går kveld :)

(Og jeg holder meg til laks og tempura...)

Sniker fra november! Så lenge hygienen er god og fisken er fersk, er det ikke farlig å spise sushi! Men tunfisken er fyfy!
Om dere spør generasjonen over oss, rister de bare på hodet når de hører om dagens gravide!
Jeg spiser som før, men holder meg unna kjøtt som ikke er stekt, muggoster og spekemat! Utover det spiser jeg det jeg vil! De fikk barn før, og får barn i jungelen! :-)

Back
Topp