Enig. Men sushi kan man spise, sålenge man ikke spiser tunfisksushi
Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3
Tror jeg hadde fått problemer hvis sushi ikke hadde vært lov
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig. Men sushi kan man spise, sålenge man ikke spiser tunfisksushi
Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3
Hehe. Sant, godt sagtDet er godt
Da er det bare her vi ikke har de beste spisestederUff neida, er nok godt de aller fleste plasser. Det jeg mener er at en vet jo aldri, så skal en være sikker så må en spise hjemme
![]()
Tror jeg hadde fått problemer hvis sushi ikke hadde vært lov![]()
Om du lager scampi selv og unngår de fiskeslagene som matportalen ikke anbefaler er det 100% trygt. Å tempura scampi på restaurant er også helt trygt. Jeg er litt skeptisk til å spise feks kveite eller kamskjell på sånne "jalla" sjapper.Fikk streng beskjed om at sushi var fy-fy :-/ Blir litt forvirret... men når det er sagt... jeg spiser jo nesten bare scampi tempura, og det må jo være greit??? Den er jo frityrstekt og alt...
Tror jeg hadde fått problemer hvis sushi ikke hadde vært lov![]()
Fikk streng beskjed om at sushi var fy-fy :-/ Blir litt forvirret... men når det er sagt... jeg spiser jo nesten bare scampi tempura, og det må jo være greit??? Den er jo frityrstekt og alt...
Fikk streng beskjed om at sushi var fy-fy :-/ Blir litt forvirret... men når det er sagt... jeg spiser jo nesten bare scampi tempura, og det må jo være greit??? Den er jo frityrstekt og alt...
Det er OK sålenge du ikke tar tunfiskScampi tempura er helt ok ja
![]()
Hvem skal kjøpe seg sushi i kveld?!?! JEG!!!![]()
Jeg husker jeg gravde ut bilen den vinteren jeg var høygravid. Det var 1 meter OPPÅ bilen, og da selfølgelig menger rundt bilen også. Men jeg MÅTTE grave den ut, for jeg MÅTTE og SKULLE ha sushi![]()
Den var himmelskVar sushien god når du spiste den og?? Eller var det bare blæ? :-D
Sniker fra november! Så lenge hygienen er god og fisken er fersk, er det ikke farlig å spise sushi! Men tunfisken er fyfy!Fikk streng beskjed om at sushi var fy-fy :-/ Blir litt forvirret... men når det er sagt... jeg spiser jo nesten bare scampi tempura, og det må jo være greit??? Den er jo frityrstekt og alt...