bakt potet

*Bianco*

Forumet er livet
hva har man der?skinke,mais,rømme,kryddersmør?annet man kan ha ???[:D]

Saltbakte poteter med hvitløkssmør, revet ost, tacokjøtt, rømme og mais er min favoritt! [:D]

ORIGINAL: Labambie

Saltbakte poteter med hvitløkssmør, revet ost, tacokjøtt, rømme og mais er min favoritt! [:D]

thank you[:D][:D]

Bacon,mais,rømme,hvitløkssmør,ost(Fetaost for de som liker det) og smårettskinke! NAM!

Saltbakte
poteter med hvitløkssmør, revet ost, tacokjøtt, rømme og mais er min favoritt! [:D]

Hva er saltbakt?[X(]

ORIGINAL: _Nanne_

Saltbakte
poteter med hvitløkssmør, revet ost, tacokjøtt, rømme og mais er min favoritt! [:D]

Hva er saltbakt?[X(]

Den er den korrekte måten å bake poteter på. Da blir de ikke kokt i folie, slik mange nordmenn tror er bakt potet...

Kjøp grovt havsalt og legg 2-3 cm tjukt lag i bunnen av ildfast form. Legg middels store vaska poteter oppå der. Inn i ovnen 200 gr. 1 time kanskje 1,5. Da blir de helt sprø som potetgull og deilig melne inni. Som på restaurant. Ikke kokt i folie. [:)]

ORIGINAL: _Nanne_

Saltbakte

Hva er saltbakt?[X(]

Den er den korrekte måten å bake poteter på. Da blir de ikke kokt i folie, slik mange nordmenn tror er bakt potet...

Kjøp grovt havsalt og legg 2-3 cm tjukt lag i bunnen av ildfast form. Legg middels store vaska poteter oppå der. Inn i ovnen 200 gr. 1 time kanskje 1,5. Da blir de helt sprø som potetgull og deilig melne inni. Som på restaurant. Ikke kokt i folie. [:)]

Oh, høres spennende ut! Det må testes en dag[:D][:D]
Takk for opplysningen![:D]

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

LaBambies oppskrift er den BESTE jeg har prøvd på bakt potet!!!

Da vet jeg hva jeg skal spise imorra kveld[:D]

ja da står potetene i ovenen.[:D]

Back
Topp