Baksnakker du andre?

Ja, må innrømme at jeg gjør d av og til. Forsøker å ikke gjøre d da, og d er ikke ondsinnet.

Mener irl nå da. Ikke på forumet.

Last edited:
Jeg gjør det jrg også men prøver å ikke gjøre det. Det er jo et helt åpent foru hvor hvem somhelst kan lese alt man skriver og jrg synes hvertfall selv at det ville være kjipt å lese noe om meg selv her inne.
Prøver å tenke over hva jeg skriver her inne

Ja jeg gjør nok det innimellom dessverre. Blir bare så forferdelig oppgitt over noen noen ganger, så da må jeg lufte det litt til gubben:(

Ja,når man blir oppgitt så må man få lufte seg litt..

Ja, må innrømme at jeg gjør d av og til. Forsøker å ikke gjøre d da, og d er ikke ondsinnet.

Mener irl nå da. Ikke på forumet.

Samme her... Dessverre!

Ja, men ikke noe slemt... Kun hvis jeg blir frustrert.
Ikke så ofte!
På forumet snakker jeg ikke om noen :)

Har aldri gjort det på forumet.
Men ja ellers. Selv om jeg prøver å være flinkere på fremsnakking:)

Ja det gjør jeg.

Jeg mener ikke å være slem, men enkelte ting klarer jeg ikke la være å sladre om. Som oftest er det fordi jeg er frustrert over denne personen og trenger andres meninger om jeg eller den andre oppfører seg unødvendig dumt eller ikke. Jeg er sjelden ute etter "medhold" :)

Må blåse ut innimellom hvis noen provoserer meg eller oppfører seg dustete. Men stort sett bare til mannen eller nær familie, er ikke typen som går og baksnakker en nabo til en annen liksom ;-)

Det er ye som går innunder baksnakking, så jeg tror det er noe alle gjør, bevisst eller ubevisst.. Om man kommer hjem fra butikken og klager på personen som var treg eller det var noe rart med foran deg i køen er jo faktisk det også å baksnakke.. Eller når man snakker om noe en person på jobben ikke har gjort godt nok og irriterer deg, forteller det til en annen kollega - også baksnakking.. Så har man jo selvsagt direkte drittsnakk da, som mange gjør med/om venner og venninder, familiemedlemmer osv osv.. Det er vel verste sort, og noe jeg prøver å unngå, selv om man går på noen
blemmer innimellom..

Må blåse ut innimellom hvis noen provoserer meg eller oppfører seg dustete. Men stort sett bare til mannen eller nær familie, er ikke typen som går og baksnakker en nabo til en annen liksom ;-)
Samme. Baksnakker f.eks ikke venner, men noen ganger har jeg behov for å lufte tanker om feks. Kollegaer til mannen min... (Hvis de har gjort/sagt noe provoserende).

Dessverre gjør jeg det innimellom.. Gjør det aldri på forumet da eller nettet generelt men hender jeg lufter meg for samboer hvis jeg er frustrert. Å sitte i venninnegjenger å slenge dritt om andre har jeg aldri vært fan av

Jepp. Men ikke noe værre enn jeg kan omtale mine dårlige sider eller at jeg kan si det direkte til de. Og det er mest i frustrasjon og ikke FOR å skape det ille for personen.

Aldri på forum nei, ser ikke helt poenget med det?
Men hender nok fra tid til annen irl, kanskje mest for å få ut frustrasjon? Men uansett dårlig vane

Back
Topp