Baksmell?

Har aldri fått det, og har aldri heller forstått hvorfor noen får det. :P

Nei, har alltid fått igjen :)

Jeg fikk baksmell på 8000 i år selv om jeg har trukket 1500 mer enn skattekortet halve året. Man kan få det ved store forandringer i gjeld/rentenivå og høy lønnsøkning.

Fikk baksmell på ca 10000 i fjor.. Får de heldigvis tilbake igjen i år :-P

Jeg har fått baksmell på nesten 40k i år. Aner ikke hvordan jeg skal greie å betale det med mine aap. Mannen får igjen nesten 10k som jeg kan bruke, men fortsatt 30k igjen. Tror det ble sånn fordi jeg delvis jobbet og delvis fikk aap i fjor, og at både nav og arbeidsgiver brukte del 1 av skattekortet og ikke regnet med at jeg hadde to inntekter :(

Jeg har fått baksmell på nesten 40k i år. Aner ikke hvordan jeg skal greie å betale det med mine aap. Mannen får igjen nesten 10k som jeg kan bruke, men fortsatt 30k igjen. Tror det ble sånn fordi jeg delvis jobbet og delvis fikk aap i fjor, og at både nav og arbeidsgiver brukte del 1 av skattekortet og ikke regnet med at jeg hadde to inntekter :(
Til neste gang så er det ditt ansvar å passe på så arbeidsgiver nr 2 bruker skattekortet som er til biarbeidsgiver :)
Men huff så mye :( skjønner godt du blir fortvila!

Til neste gang så er det ditt ansvar å passe på så arbeidsgiver nr 2 bruker skattekortet som er til biarbeidsgiver :)
Men huff så mye :( skjønner godt du blir fortvila!
Jeg vet ikke om det var det som skjedde, jeg bare mistenker det. Nå jobber jeg ikke lenger, så det skal gå bra til neste år :)

Huff,ja,baksmell på 15000. Tror det er en kombinasjon av overtid og lav rente :p

Back
Topp