baksmell

babymama81

Elsker forumet
Fikk baksmell på skatten i år
Iom at feriepengene kom i dag tenkte jeg å betale den i dag.
men finner ikke noe kontonr på ligninga
Skjønner da at jeg får en regning, men noen som vet når den kommer?

Lissyjane skrev:
Fikk du selvagivelsen på nett?

Nei i posten!

Likninga er da ikke ferdig enda... men på selvangivelsen du fikk i mars står det vel kontonummer på den giroen som sitter fast på den.

TonjeJenta skrev:
Likninga er da ikke ferdig enda... men på selvangivelsen du fikk i mars står det vel kontonummer på den giroen som sitter fast på den.

Mente selvangivelsen
Fant ingen giro der jeg altså.
Hmmm... må gå over den en gang til!

det er en giro på selvangivelsen ...

babymama81 skrev:

TonjeJenta skrev:

Mente selvangivelsen
Fant ingen giro der jeg altså.
Hmmm... må gå over den en gang til!

Giroen er på den delen av selvangivelsen som angir om man får tilbake penger eller baksmell emoticon

Og når vi er inne på dette forbudte emnet... Når for folk igjen pengene (for de som får). Jeg trenger penger ----- NÅ!

Lillesnille skrev:
det er en giro på selvangivelsen ...

Det skal stå på både giro og ett eller annet sted på ligningen, om at du kan betale inn til kontonummer bla bla bla med kid bla bla bla. Men om du ikke finner noe, så ringer du til skatteinnkreveren i kommunen din eller til skatteetaten for ditt fylke og spør om du kan få kontonummer og kid. 

*lykkeligst* skrev:
Og når vi er inne på dette forbudte emnet... Når for folk igjen pengene (for de som får). Jeg trenger penger ----- NÅ!

24. juni skriver skatteetaten på sine nettsider! :)

Fuglen skrev:

*lykkeligst* skrev:

24. juni skriver skatteetaten på sine nettsider! :)

Smart du er da. Hjernen henger ikke på her, så jeg tenkte ikke på å sjekke engang jeg . Har ei venninne som har fått... Jeg vil også ha!

Back
Topp