Bakovervendt livmor

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Noen som har det?
Hva betyr det?

Fikk beskjed om det da jeg var på UL i uke 7+5 men glemte å spørre hva det hadde å si for resten av sv.skapet......[8|][8D][:)]

Jeg har det. Fastlegen min sa at eneste betydning det hadde var at jeg hadde bedre sjanse for å bli gravid med doggy style i stedet for "vanlig". Det har ingen betydning for svangerskapet ditt [:)]

Jeg har også det, ingen betydning for svangerskapet. Legen min sa at i noen tilfeller kunne det være litt vanskeligere å bli gravid med bakovervendt livmor. Men det har du jo klart ;-) Lykke til!

Det hadde jeg også, det har ingen betydning. Den retter seg uansett opp når den vokser, så om få uker har du ikke bakovervendt livmor lengre. Jeg fikk synlig mage veldig tidlig forresten.[:)]

ORIGINAL: Cahaal

Jeg har det. Fastlegen min sa at eneste betydning det hadde var at jeg hadde bedre sjanse for å bli gravid med doggy style i stedet for "vanlig". Det har ingen betydning for svangerskapet ditt [:)]

Hvorfor har ingen sagt det til meg før[:D][:D]

Eg har det, og har overhode ikkje hatt noken problem med å bli gravid.. [;)]
Det einaste som e med oss som har bakovervendt livmor e at me kan få sinnsjuke etterier. [:'(] Det hadde eg med andremann og det va ikkje deilig!!

ORIGINAL: Sukkertopp

Det hadde jeg også, det har ingen betydning. Den retter seg uansett opp når den vokser, så om få uker har du ikke bakovervendt livmor lengre. Jeg fikk synlig mage veldig tidlig forresten.[:)]

samme her. Og så kan det være litt mer ubehag å ta GU og celleprøver. Men ellers ikke betydning.

ORIGINAL: *LilleSnupps*

Eg har det, og har overhode ikkje hatt noken problem med å bli gravid.. [;)]
Det einaste som e med oss som har bakovervendt livmor e at me kan få sinnsjuke etterier. [:'(] Det hadde eg med andremann og det va ikkje deilig!!

Ja det merka jeg også med andremann, håper ikke det blir enda værre nå etter denne fødselen [&:][&:]

Jeg har det!
Men tror jeg fikk det etter fødsel, for det var da jeg fikk vite det, og legen hadde ikke sett jeg har hatt det tidligere. har jo hatt GU før, uten at noen har sagt det.

Så den kan faktisk endre seg under svangerskap, fødsel.

Fikk også mage sent, hadde bare en liten kul.

Men ikke noe farlig å ha det. Og som du ser, er det flere som har det, så tror det nesten er like normalt som å ha den framover. [8D]

Back
Topp