Bakovervendt livmor og smerter

Luckyus

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Er det andre her som har bakovervendt livmor som har vondt i magen av og til?
Har hva skal jeg si, verking, stikking, tak i magen noen ganger om dagen. Tenker at dette er fordi livmoren dytter på alt annet inni magen. Er 17 uker, 4 gangs og ingen mage, så jeg vet jo at det er der, men bærer mer «inni meg» enn mange andre.
Andre?
 
Jepp! Har bakovervendt livmor. Aldri tenkt over at «ubehaget» kan komme av det, men det kan jo godt hende! Har et par ømme punkt over navelen på hver side nå, og litt som stikker og strekker. Kjenner ikke ut som smertene som kommer ved nys/host. Jordmor sa også at det var helt normalt, og at det like gjerne kunne være magemusklene som strekker seg.
 
Ja, jeg kjenner litt på det nå. Har tidligere hatt en del smerter under sex pga dette også.
 
Jeg har ikke bakovervendt livmor, men har også stiklinger og verking. Opplever også strekksmerte som kommer forteller og går fortsatt over..
Tror det er vanlig som gravid jeg :)
 
Sniker
Den bakovervendte livmoren vil forresten som regel bli mer forovervendt Ila svangerskapet fikk jeg beskjed om.
Har bakovervendt livmor men ikke hatt noen store smerter i forbindelse med det, får også veldig fort mage så jeg bærer likevel alt sammen mest utenpå kroppen.
 
Har også bakoverlent. Både gyno og jordmor sa at bakoverlent eller ikke, er litt som å være brun/blond/rødhåret, altså det har ikke noe å si. Begge sa også at livmoren ´reiste´ seg tidlig i svangerskapet og at det dermed ikke ville ha noen betydning for svangerskapet.
 
Sniker
Den bakovervendte livmoren vil forresten som regel bli mer forovervendt Ila svangerskapet fikk jeg beskjed om.
Har bakovervendt livmor men ikke hatt noen store smerter i forbindelse med det, får også veldig fort mage så jeg bærer likevel alt sammen mest utenpå kroppen.

samme her, har også bakovervendt, men raskt mage alle svangerskap og ikke noe smerte i den forbindelse.
 
Back
Topp