Bakovervendt i bil?

Vesla på tre år sitter fortsatt bakovervendt. :)

Her i bygda virker det som at folk snur ungene tidlig (kan selvfølgelig være av spesielle årsaker for noen av dem), så jeg ble glad da jeg så at i hvert fall to stykker på jentungen sin avdeling fortsatt sitter bakovervendt. :)

Gutten på to dager blir ikke snudd med det første! :P

Mine sitter bakover.. De er snart 3 år, og snart 6 mnd gamle.

Nr1: 2 år.
Nr2: er 21 mnd. Sitter fortsatt bakovervendt. Og har planer om at han skal gjøre det en goood stund til. :)

Eldste var 3,5. Minsta nærmer seg 3,5 og skal sitte bakover litt til. Selv om hun i dag mente at hun var for stor til å sitte sånn. Da jeg sa at det var for de som var 5 år å sitte fremover var der greit.

Eldste ble snudd 3 måneder før hun ble 6 år, da var hun 25 kg...
Neste er snart 4 år, men skal sitte bakover så lenge han kan, til 25 kg.

Eldste var 2 pga bilsyke ,yngste snus forhåpentligvis ikke før rundt 4 eller mer, avhengig av hvor stor han er. Er en annen kroppsbygging enn eldste, så jeg er spent på hvor lenge han holder :P

Eldste var 4 år da hun fikk beltestol - lillesøster på tre sitter ennå rett vei og kommer til å sitte den vei lenge

1. var vel 1 år ( ikke kommet helt dit i forhold til info enda)
2. Var 4 år og siste sitter enda. Hun er nå 2,5 år

3 år og 3 mnd. Kjøpte ny bil, og det ble for trangt for vesla når vinterdressen skulle på.

Snuppa er bare 2,5 så hun sitter fortsatt bakovervendt :)

Hu ble snudd rett før hu fylte 2, spydde ut bilen flere ganger bare på turen til bhg som tar 2 min.. Hadde det ikke vært for det så hadde hu sittet bakovervendt til hu var hvertfall 4.

Eldste 5 år og 4 Mnd yngste er snart 4 år og skal fortsette å sitte bakovervendt ei god stund til!

Eldste var 2år, ble snudd pga en diagnose han har. Minste er 17mnd og sitter bakover en stund til :)

Eldste 4( så beltestol)
Minste sitter selvsagt bakover enda(16 mnd) og skal gjøre det til minst 4 og beltestol.

Hun sitter fortsatt bakovervendt og er 3 år og 9 mnd :)

Back
Topp