Bakgrunnen for nicket ditt? :-)

Idaav

Betatt av forumet
Vet ikke om det finnes en slik tråd fra før.. Men hva er bakgrunnen for nicket ditt? :-)

Selv satt jeg og så på et program om koalabjørner da jeg skulle finne på nick.. Synes de er så søte!! :-D

Det er mitt navn og mormors sitt kallenavn på lille jenta :)

Sangen "Nøtteliten" ble spilt på radio når jeg registrerte brukeren. :)

Det er det jeg heter. Mangler kreative gener, så.. ja :P Tenker stadig å finne på noe nytt, men finner liksom ikke noe som "passer" :)

Familien min og andre jeg møter på i sammenheng med dattera mi ( barnehagefolk, leger osv ) pleier å tulle og kalle meg det pga tattoveringene mine. Så var ikke kreativiteten så høy når jeg skulle finne nick så da brukte jeg det....

Gulda er eksdama til Onkel Skrue... Er jo lov å håpe!!

Fordi jeg har fått 2 barn født 24 november :) En i 2008 og en i 2010. (hadde termin begge gangene den 19november, og gikk 5 dager over med begge )

Elsker smash!!
Skulle jeg laget nick nå, hadde det blitt troika:P

jeg hørte vel på Wolfmother da jeg aktiverte profilen ;) Var inne i en wolfmotherperiode på musikkfronten. Det passer meg også litt fordi jeg er litt "ulv", sier vennene mine :)

Laaaaang historie....

Skulle bytte nick for noen år siden og da var det blodigvampyrreka eller noe, så bleka jeg håret og ble blondinereka.
Var inne på ett annet forum mens jeg hadde dette nicket, og da var det ei som hadde skrevet "Jeg kan ikke fordra hu der Rekekreke" Synes det var så hysterisk med Rekekreket jeg måtte ha det som nick, og har vel vært det en stund nå :)

Hard core Harry Potter-fan... Eller jeg vr i hvertfall det en liten periode. 

Har vært medlem lenger enn det profilen min sier, plutselig sto det en ny medlemsdato der når de endret hele forumet. Litt slemt synes jeg egentlig....

Mamman min har alltid blitt kaldt Dronninga av pappa og en del andre haha og da ble jeg automatisk Prinsessa, enkelt og greit :)

Rekekreke skrev:
Laaaaang historie....

Skulle bytte nick for noen år siden og da var det blodigvampyrreka eller noe, så bleka jeg håret og ble blondinereka.
Var inne på ett annet forum mens jeg hadde dette nicket, og da var det ei som hadde skrevet "Jeg kan ikke fordra hu der Rekekreke" Synes det var så hysterisk med Rekekreket jeg måtte ha det som nick, og har vel vært det en stund nå :)

Haha måtte le litt :p Rekekreket var jo ikke så værst da

Minerva er den romerske versjonen av den greske gudinnen Pallas Athene, visdommens og den taktiske krigføringens gudinne, med uglen som symbol.
Brukte det første gang i en rollespillkampanje, som navn på den lærde rollen min i middelalderen. :)

I og med at jeg i min tid ble stemt frem som "Årets Orakel" og "Årets Lærer" på terminforumet mitt synes jeg det passer ganske bra. ;)

Er fra det blide sørland :) Ble opprettet da "blink" eksisterte, og siden det ikke gikk å bruke ø så ble det en o.

Back
Topp