Bakgrunn for nicket ditt

Fra en karakter i Game of Trones som jeg er stor fan av. Katta mi heter til og med Khaleesi :D 31 er alderen min

Jeg er lita, og løper rundt som en vind ;) Vi kjører litt indianernavn her inne, samboeren heter Store Vind, og mageboeren heter Fnugg :D

Engang var det en brus jeg digga som het Shio, så kalte meg det på forum fra da. Forum jeg ikke vil bli gjenkjent på :-)

Har drømt i 3 år nå om å bli gravid, og er født i 89. Kunne sikkert endret navnet nå, men er litt dumt når jeg allerede har vært på forumet så lenge:)

Vel... for å gjøre en historie kort og mindre ekkel (forhåpentligvis), så var det en gang I 6.klasse hvor jeg fikk kikhoste... og hosta så mye at diverse kom opp, og satte seg fast I systemet- jeg fikk ikke puste og ble smurfeblå i fjeset.. heldigvis var pappa hjemme og fikk tatt sånn derre 'klemme rundt brystkassegreier' på meg slik at jeg fikk opp det som hadde satt seg fast.. søstra mi var vitne og etter den gang er jeg blitt kalt smurfen! Ikke sånn koselig historie- men smurfen har kommet for å bli, men med en humoristisk tone da+ pluss at jeg ofte kan oppføre meg litt som dissa søt små blå:)

Yummy mummy fordi alle venninne mine mente jeg så flott ut etter første barnet :p

Nicket mitt er sammensatt av navnene til dyra mine. Med fare for å bli gjennkjent(spesielle dyrenavn), velger jeg å ikke skrive hva de heter.

Het 2snart3 med første. Nå blir vi jo 4 :) Tror ikke mitt nick trenger noen forklaring :p

Valgte navnet til en spillkarakter jeg lagde for mange mange år siden og synes det er så fint ☺

Jobber på laboratorie, og er gift, så - Labfrue :)

Kalte meg selv Maje da jeg var lita, og når man henger her er det jo i anledning vil bli / skal bli mor.

Måtte bare ha noe anonymt.. Siden vi har flyttet til et småbruk passet det med Budeie og at jeg er født i 87:)

Følte meg like hjelpesløs som bambi på glattisen når jeg fikk se to strek! Men sjokket roet seg fort, og nå gleder jeg meg virkelig til et nytt kapittel :)

Back
Topp