Bakgrunn for nicket ditt

LykkeligRose

Glad i forumet
Synes det er litt gøy å høre hvorfor folk har valgt deres nick :-)

Selv er det ingen morsom historie. Ville være anonym og hadde ikke tid til å være kreativ for jeg hadde endel spørsmål. Trodde vi kanskje hadde blitt gravide (uten egentlig å prøve, selv om vi var klar for det, men hadde kun hatt sex to ganger og det etter el. Gravide var vi også, jeg har senere el enn vanlig) så derav Lykkelig. Syntes det virket så kort, også hadde jeg nettopp fått roser av mannen så da ble det lykkeligrose :p kunne tenkt meg å bytte, men det er jo litt problematisk etter å ha vært her en stund.

Jeg trengte bare et navn, og da syns jeg det passet greit med drømmespire fordi jeg hadde en drøm om å få min første spire :p

Krines har jeg fått som brukernavn i forbindelse med skoletilganger før så det har fulgt meg siden, da det er en del av navnet mitt i bunn og grunn. Ikke noe mer spennende enn det :)

Haha min kjære blir utdannet ingeniør til sommeren - så derav navnet ingeniørfrue. Hermer litt etter bloggere :D

Lekte bare rundt med bokstaver også ble det sånn

Åh.. Bare tok noe jeg kom på fra harry potter. har en bruker her med tusenvis av innlegg som jeg har hatt i sikkert syv år, men ville heller være litt anonym nå :)

Følte meg like hjelpesløs som bambi på glattisen når jeg så min første positive test :p ville at samboer skulle få vite det først, og satt dermed alene i 8 timer før han ringte hjem.. :)

Kun fordi jeg bor på grunerløkka og er født i 84. Men angret litt jeg også, for jeg er jo ikke mamma enda, så kanskje litt teit å ha det i nicket. Men når man har vært her en stund så blir det bare dumt å bytte :)

Ville være litt anonym, også er jo jeg "bare meg" på en måte. :) Så da ble det det! :p

Kun fordi jeg bor på grunerløkka og er født i 84. Men angret litt jeg også, for jeg er jo ikke mamma enda, så kanskje litt teit å ha det i nicket. Men når man har vært her en stund så blir det bare dumt å bytte :)

Jeg bor også på løkka og født i 84 :blob5 Hvor langt er du?

Nicket fant jeg i bokserien Phenomena av Ruben Eliassen, det ble mitt wow-nick og har siden blitt "meg"

Elsker sjokolade mer enn noe annet, derav "Sjoko" :p;) Også er jeg jo mamma, så Sjokomamma! :D:happy::Heartred

Back
Topp