Bakgrunn for nick?

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Inspirert av navnetråden:

Hvorfor har du akkurat det nicket?

Initialene på pikenavnet mitt er KAOS og siden mamma er amerikansk og kaller meg honey, satte jeg de sammen med litt annerledes skrivemåte. Har liksom blitt screennavnet mitt på mange ting siden :)

Vi håpet på en spire i 2015, derfor blei jeg *Håperpå2015* :)

Hehe jeg satt å så på reklamen fra milo :p den med Kari tråå.. Å vell den ene sauen har jo en rosa hår dått :p så det ble mitt nick gitt :p

Hehe qvini var det pappa kalte meg når jeg var liten - noe han fremdeles gjør! Jeg skreik vist helt sinnsykt overdrevet mye når jeg var liten - så er vel en variant på skriking han har finnet opp! - han var flere ganger på legevakta til og med pga hylinga mi - håper ikke det er det jeg har i vente

Fant ikke noe ledig navn jeg ville ha, tastet litt irritert inn et ikke-navn. Det var ledig gitt :D Likte det ikke, men hadde ingen planer om å bli aktiv her inne :D

Kalte alltid førstemann for Lille Persille da hun var liten :)

Hunden min heter Alita på stamtavlen og hun er min hjerteknuser:Heartbigred

Tar denne litt opp jeg :)
Er en forkortelse av navnet mitt, er også kallenavnet mitt + favorittallet mitt ;)

Jeg vil egentlig ikke at folk jeg kjenner skal vite hvem jeg er, selv om jeg ikke har noe problem og stå frem med navn om noen skulle lure på det.. Men, vi svarer på såpass mange private spørsmål, at jeg ikke ønsker at mine naboer skal vite alt jeg svarer på. Derfor har jeg ett kjedelig nick :-P

Back
Topp