baker og jeg baker

ThereseAa

Forumet er livet
i kveld har jeg lagd brente mandler (måtte lage mer da typen hadde spist opp nesten alt! okay da, jeg smakte litt jeg også [8D])
så lagde jeg sånne sjokolade risboller, og tilslutt lagde jeg kokos makroner. [:D]

Nå kan jula komme! (snart ihvertfall, er ikke helt ferdig med alt enda.... hehe)

Så flink du er!
Her bakte jeg småkaker på fredag,
men de forsvant fort den samme fredagen...
hehe...
Idag hadde jeg samme oppskrift x2,
så nå håper jeg vi klarer å la det bli igjen litt til jul.

hehe..føler meg ganske ferdige med julen.bakte 7 sorter sidte veka i november og da kom julepynten opp og. og i går feiret vi jul og åpnet julegavene. men dette gjorde vi for å feire jul før vi reiser til syden neste fredag:)

ORIGINAL: anetta23

hehe..føler meg ganske ferdige med julen.bakte 7 sorter sidte veka i november og da kom julepynten opp og. og i går feiret vi jul og åpnet julegavene. men dette gjorde vi for å feire jul før vi reiser til syden neste fredag:)

jøsses! det får'n si! ferdig med julen allerede [:D] hvor lenge blir dere i syden da?

blir bare en uke så reiser 21 des å hjem 28. så får nå nyåre me oss hjemme:)

... "det er jul her på Hawaii"..... trallllallalalaaaaaaaaaaa

heheheh[:D]

Flink du er du da!!! Jeg trodde jeg hadde så god tid til å bake jeg, men har ikke begynt enda!!! Får panikk jeg nå [&:] Men har ikke planer om å bake 7 sorter heller da... [:D]

Du er så flink ! Jeg hadde en boks med kjøpe pepperkaker ,men den er snart tom ...

Har du oppskrift på sjokolade risbollene?

ORIGINAL: elkva

Har du oppskrift på sjokolade risbollene?

oppskriften ligger på side 2 under mat tråden vår [:D] Jeg fant også oppskriften på brente mandler, knekk og kokos makroner der [:D]

Var sjokolade risbollene gode?[:D] Litt lyst til å lage etterpå.

ORIGINAL: elkva

Var sjokolade risbollene gode?[:D] Litt lyst til å lage etterpå.

litt for gode kanskje [:D]

Så flink du er! [:)]
Vi skal bake kakemenn i løpet av uka sammen med ei venninne
og hennes 10mnd gamle Hannah! Det blir moro [:D]

Therese
Jeg lagde de sjokolade risbollene i går kveld og de var GODE[:D] Kjøleskapet fult og det er jo ikke helt sunt[;)]

Så flink du er Therese!!! Her blir det bare pepperkakebaking. Bestemoren min tar seg av den andre bakinga. Hun pleier å bake 8-9 slag som hun deler ut til barn og  barnebarn. 

ORIGINAL: Camma

Så flink du er Therese!!! Her blir det bare pepperkakebaking. Bestemoren min tar seg av den andre bakinga. Hun pleier å bake 8-9 slag som hun deler ut til barn og  barnebarn. 
Å,for en snill bestemor du har da!![:)]Heldig som slipper å bake,for det er ikke så veldig gøy!![:D]
peperkaker er gøy å lage da!![:)]

Her har jeg bakt krumkaker og britts brune pinner (sikkert andre navn på de også men...)og havredrømmer (mmm...superDIGG)  Og så har jeg kjøpt kransekake av en kamerat og kjøpt marsipan som jeg har pyntet med smeltet sjokolade, hasselnøtter og non stop![:)]

ORIGINAL: ~tyren~

ORIGINAL: Camma

Å,for en snill bestemor du har da!![:)]Heldig som slipper å bake,for det er ikke så veldig gøy!![:D]
peperkaker er gøy å lage da!![:)]

Ja, hun er supersnill! hun synes nok det er gøy og! Tidligere lagde hun 16 slag, men har redusert til 8-9 de siste åra. Visste ikke at det fantes så mange slag, jeg. Hehe.. Gleder meg til vi skal bake pepperkaker! Det er gøy, det! første året som Tobias skal bake og.

Back
Topp