Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skal nok bake litt i år også. Synes det er koselig Håper å få litt julestemning igjen når jeg blir mor
Regner med å bake enten kokosmakroner eller havremakroner, pepperkaker må bakes sammen med min mor (en tradisjon hun setter stor pris på da vi ellers har et litt kjølig forhold ), også vil jeg prøve meg på julekake i år
Det spises lite søtsaker, kjeks osv i huset, så lager man noe ender det gjerne med at det blir kastet. Tror jeg vil få litt kjeks fra mamma som bruker bake en del - så har vi litt til ungene og til kaffebesøk.
Ellers å gleder jeg meg til å lage marsipanfigurer, bare fordi f.eks modeleire er noe av det morsomste jeg vet De blir ikke spist noe særlig, men er moro å lage og kan stå som pynt Ellers så blir det sikkert pepperkaker og pepperkakehus!
Gidder ikke planlegge for mye, vet tiden ikke strekker til når man er gravid og sliten.