Baker dere brød eller kjøper?

Jeg kjøper og mannen baker, så her varierer det. Vi har nok oftere kjøpebrød enn hjemmelaget, men jeg prøver å være flink til å variere vanlig brød med hjemmelagde rundstykker, knekkebrød
og havregrøt.

Vi kjøper fra lokalbakeren, syns hjemmebakt brød kun er godt når det fremdeles er varmt og ferskt :P

Kjøper, men bakte Før og vil gjerne starte opp igjen:)

Spiser sjeldent brød, men om jeg gjør det så kjøper jeg. Aldri bakt brød før. Kanskje prøve :)

Jeg kjøper, men har planer om å begynne å bake igjen nå når jeg er i permisjon :)
Bakte mye tidligere.

Jeg baker til meg selv, glutenfritt.
Mannen sverger til grov brød fra martinsen:P

Baker. Ingen av oss liker kjøpbrødene. Er greit en stund når latmakken bit tak i ræva, men blir fort lei.

Kjøper :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøper brød, er ikke noe flink til å bake, men overtaler mamma til å bake når vi er hos hverandre. Ho er flink.
Hjemmelaget er klart best.
Fikk lyst på rykende ferskt brød/rundstykker med brunost nå....

Her varierer det veldig. Mest hjembakt brød, men noen ganger blir det kjøpbrød også. Og av og til er det godt, synes jeg :)

Vi kjøper brød

Her går det nesten 1 brød pr dag når ungene skal ha frokost, skolemat og kveldsmat + at jeg spiser 2-3 ganger om dag. Så det blir billigere og bake selv. Og så er det jo så mye bedre. :)

Kjøper! Baker hjemmelagde knekkebrød da, mye bedre enn de i butikkene synes jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Byttet på litt. Baker polarbrød å fryser det ned å tar opp etter behov, genialt!

Jeg kjøper. Hamstrer når det er tilbud og fryser ned :) Har prøvd å bake litt, men får det ikke helt til :P

Back
Topp