S *Sookie* Elsker forumet 29 Nov 2009 #1 Hvor lang tid må julemann-deigen stå i kjøleskapet før den kan bakes ut? Vet at den skal stå "over natten", men hvor mange timer? Laget deiden i dagtidlig, å håper på å få bake den ut idag[:D]
Hvor lang tid må julemann-deigen stå i kjøleskapet før den kan bakes ut? Vet at den skal stå "over natten", men hvor mange timer? Laget deiden i dagtidlig, å håper på å få bake den ut idag[:D]
MICAmor Forumet er livet VIP 29 Nov 2009 #3 [8|]ver natten deiger som jeg lager på morgenen pleier jeg å bake ut etter ca 8-9 timer. Går greit for meg i alle fall.
[8|]ver natten deiger som jeg lager på morgenen pleier jeg å bake ut etter ca 8-9 timer. Går greit for meg i alle fall.
B Bruker662dan Elsker forumet 29 Nov 2009 #4 Om julemann er det samme som kakemann så kan det være nok med 4-5 timer... Viktigste er at smakene får satt seg litt og at den får 'stivnet' litt.
Om julemann er det samme som kakemann så kan det være nok med 4-5 timer... Viktigste er at smakene får satt seg litt og at den får 'stivnet' litt.
S *Sookie* Elsker forumet 29 Nov 2009 #5 Tusen takk for svar folkens! Da blir det julemann/kakemenn på oss i dag[:D]