bakehjelp cakepops!

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Når det står "rør sammen kremost, melis og vaniljesukker " - menes det da utblandet melis eller bare pulveret, hvis dere skjønner? Er helt idiot på sånne oppskrifter. Skal være 200 gr melis, og da tenker jeg 200 gr pulver som skal røres rett inn i kremosten. Eller er der feil?

Når det står "rør sammen kremost, melis og vaniljesukker " - menes det da utblandet melis eller bare pulveret, hvis dere skjønner? Er helt idiot på sånne oppskrifter. Skal være 200 gr melis, og da tenker jeg 200 gr pulver som skal røres rett inn i kremosten. Eller er der feil?
Jeg ville tolket det sånn ja. 200 gr rent melispulver som røres sammen med kremost og vaniljesukker..!

Ikke bland melisen i vann. Er bare pulveret!

Melis blanda med vann er melisglasur, og det trenger du ikke xD

Lillegull 070414 :D

Har du fått det til? Du legger ut bilde etterpå?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Hvis du sikter melisen så slipper du unna de verste melisklumpene :)

Takk for svar :) De ble lekre, men tror deigen ble litt smuldrete.. Jaja, må si meg fornøyd! :)

Jeg synes de ser kjempe bra ut:) Håper de som skal spise blir fornøyd også:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp