Bakeglade damer her?

så bra vi er fler :D

I påska hadde vi hjemmelagde rundstykker hver morgen, lagde ferskt hver dag :p en dag med havre, en dag med kli, en dag med sammalt :p Jeg har skapene fulle, så jeg har alltdi muligheten til å bake akkurat hva vi trenger. foccacia, brød, loff, polarbrød, boller, kjekser, pizza og så videre :)¨¨

Før jeg ble gravid tålte jeg en rosinbolle, nå dumper jeg av det..
Godt å lesa at da e andre og med fulle skap :P Kunne sikkert overlevd 1 år pa da så e i skuffe og skap her ;)

Klinte t med ferske, grove rundstykke t frukost på påskafto, satte deigen kvelden før, så gjekk kjapt :)

Liker å lage ny og spennende mat, som jeg aldri har prøvd før. Mistet litt piffen for å lage mat fortiden...men kommer vel tilbake :D Men rundstykker baker jeg nesten hver helg...liker å ha fersk frokost :)

Liker å bake, men ikkje blitt so mykje av det etter eg vart gravid! Blir helst gjærbakst, eller enkle kaker som eg likar sjølv :)

Ipaden min <3

Jeg er glad i å bake både gjærbakst og kaker, og gjør det vanligvis jevnlig. I perioder går det kun i hjemmebakt brød også, helt til manen dag til tross for variasjoner i oppskrifta bare må ha kjøpebrød til en forandring. Men plutselig her en dag for noen uker siden fant mannen ut at han skal spise lavkarbo i en periode, og jeg gidder ikke bake bare til meg selv :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp