Bakedilla!

Frkn

Forelsket i forumet
Har termin i morgen og har hatt skikkelig bakedilla de siste 2 ukene. Har bakt og bakt, og fylt opp frys. Problemet er at jeg går mye hjemme nå i ventetiden og spiser bolle og kake dagen lang! Poenget var jo at jeg skulle ha noe til barseøsbesøkene fremover!!! :D

Flere som har bakedilla?

Jeg har egentlig det, men har ikke fryseplass! Så må bare holde det inne! [emoji14]

Nei, jeg skulle ønske jeg kunne fylle opp fryser og bake sju slag, men bekkenet mitt tåler det dårlig.

Men jeg får i meg altfor mye sukker likevel... har pakket godis i fødebagen og går og forsyner meg støtt og stadig, kjøper nytt og forsyner meg på nytt. :P

Haha, kjenner til den. Jeg elsker å bake!
Jeg bakte faktisk boller, lagde marsipan og bakte småkjeks den dagen jeg fødte.
Nå er gutten 2 uker gammel og jeg klarer ikke å holde meg unna bakingen. Har bare blitt rundstykker og loff foreløpig da. Rekker ikke så mye annet :p

Nei, jeg skulle ønske jeg kunne fylle opp fryser og bake sju slag, men bekkenet mitt tåler det dårlig.

Men jeg får i meg altfor mye sukker likevel... har pakket godis i fødebagen og går og forsyner meg støtt og stadig, kjøper nytt og forsyner meg på nytt. :p

Haha! Ja det gjør jeg og. Kjøpte en 8 pk kvikkøunsj til å ha med, nå er d bare 4 igjen!!! :D

Haha, kjenner til den. Jeg elsker å bake!
Jeg bakte faktisk boller, lagde marsipan og bakte småkjeks den dagen jeg fødte.
Nå er gutten 2 uker gammel og jeg klarer ikke å holde meg unna bakingen. Har bare blitt rundstykker og loff foreløpig da. Rekker ikke så mye annet :p

Har aldri vært den store bakemesteren, men helt utrolig hva man finnerpå når man har all tid i hele verden! Blir vel annerledes nå når lillemor kommer :D

Har aldri vært den store bakemesteren, men helt utrolig hva man finnerpå når man har all tid i hele verden! Blir vel annerledes nå når lillemor kommer :D

Morsomt å bake da, og enda morsommere å spise ;)

Morsomt å bake da, og enda morsommere å spise ;)

Ja og så veldig lett :) har som regel alltid skydd baking, sånn ca etter en jul da jeg var litt stor i kjeften og sa jeg kunne stå for julekonfekten det året. Sto på kjøkkenet full i smeltet sjokolade og grein for meg sjøl :D lønner seg å ha god tid når man skal bake iallefall!!!

Ja og så veldig lett :) har som regel alltid skydd baking, sånn ca etter en jul da jeg var litt stor i kjeften og sa jeg kunne stå for julekonfekten det året. Sto på kjøkkenet full i smeltet sjokolade og grein for meg sjøl :D lønner seg å ha god tid når man skal bake iallefall!!!

Haha :D

Fikk akutt bakelyst dagene før fødsel, så satt i gang med julebaksten. Dag 1: Serinakaker. Dag 2: Krumkaker. Dag 3: fødsel :p

Har bakt en del julekaker/konfekter til nå, men har tenkt å pakke noen kanelboller, pizzaboller og krydderkake i frysern i løpet av dagene :)

Back
Topp