Bake til 8årsdag

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva skal jeg bake?
Det som allerede skal bli bakt er eplekake,sjokoladekake og nøttebunn med krem.

Tenkte litt på muffins...Oppskrifter på gode i såfall? Og som er pyntet fint:P?
Må si jeg er best på mine glutenfrie oppskrifter altså:P

Barnebursdag eller voksenbursdag?
Hvor mange blir dere?

Jeg baker kun bløtkake og sjokoladekake. Vi er ca 15stk.
I barnebursdag blir d muffins/ sjokoladekake, gele og snop.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Barnebursdag eller voksenbursdag?
Hvor mange blir dere?

Jeg baker kun bløtkake og sjokoladekake. Vi er ca 15stk.
I barnebursdag blir d muffins/ sjokoladekake, gele og snop.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er tante til han.
Voksenbursdag,men en god del barn som kommer ...og de er kresen:P

viktigste med å bake synes jeg er å bruke en bunn og evnt. ett fyll jeg vet er god, og som jeg har laget nok tidligere til å være sikker på at den blir bra :D og så heller være kreativ og google pyntingen :)
du kan for eksempel legge marsipan og male ett bilde med "Royal Icing", eller bruke sukkerpasta i forskjellige farger til å dekke kaken og lage figurer, eller du kan farge smørkrem og sprøyte ut små topper i ett mønster (kakemonster osv..)

viktigste med å bake synes jeg er å bruke en bunn og evnt. ett fyll jeg vet er god, og som jeg har laget nok tidligere til å være sikker på at den blir bra :D og så heller være kreativ og google pyntingen :)
du kan for eksempel legge marsipan og male ett bilde med "Royal Icing", eller bruke sukkerpasta i forskjellige farger til å dekke kaken og lage figurer, eller du kan farge smørkrem og sprøyte ut små topper i ett mønster (kakemonster osv..)

Det hørtes vanskelig ut:eek::p

Det hørtes vanskelig ut:eek::p

Neida :) fex. denne med farget smørkrem ser fancy ut, men er lett å lage :) bare å sprøyte mange små topper ut tett i tett i det mønsteret/figuren du vil :)

39.jpg

Her bruker du sukkerpasta i farger ( oppfører seg som marsipan, selges på panduro/noen kitchen butikker, og på nett)
Du skjærer og triller ut de bitene du trenger og limer dem oppå kaken med å pensle bittelitt vann på baksiden :)
test.jpg

Neida :) fex. denne med farget smørkrem ser fancy ut, men er lett å lage :) bare å sprøyte mange små topper ut tett i tett i det mønsteret/figuren du vil :)

39.jpg

Her bruker du sukkerpasta i farger ( oppfører seg som marsipan, selges på panduro/noen kitchen butikker, og på nett)
Du skjærer og triller ut de bitene du trenger og limer dem oppå kaken med å pensle bittelitt vann på baksiden :)
test.jpg

Vet han liker angry birds:D;)

ikke noe problem å bruke samme teknikk som på klovnekaken til det heller, bare ha ett bilde av en angrybird foran deg, og sprøyt etter det ;)

Pavlova er min favoritt og slår alltid godt an både hos store og små. Skal den fraktes et sted så er det lurt å vente med å legge på romkremen og frukt/bær til rett før servering.

Back
Topp