Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barnebursdag eller voksenbursdag?
Hvor mange blir dere?
Jeg baker kun bløtkake og sjokoladekake. Vi er ca 15stk.
I barnebursdag blir d muffins/ sjokoladekake, gele og snop.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sitronmuffins med ristet kokos er nam!
Ellers ville jeg laget marsipankake eller ostekake.
Tror en del av gjengen der er skeptisk til kokosSitronmuffins var dog ikke dumt!
![]()
Kokos er på melisen så du kan jo lage noen uten. For kombinasjonenen er nydelig![]()
Jeg laget kakemonster-muffins til 5åringen![]()
viktigste med å bake synes jeg er å bruke en bunn og evnt. ett fyll jeg vet er god, og som jeg har laget nok tidligere til å være sikker på at den blir braog så heller være kreativ og google pyntingen
du kan for eksempel legge marsipan og male ett bilde med "Royal Icing", eller bruke sukkerpasta i forskjellige farger til å dekke kaken og lage figurer, eller du kan farge smørkrem og sprøyte ut små topper i ett mønster (kakemonster osv..)
Gulrotmuffins med ostekrem på toppen. Det er supergodt
Ta en titt på www.cacas.no og www.freiahjemmekonditori.no . Der finner du mye inspirasjon, tips og oppskrifter.
Det hørtes vanskelig ut![]()
Neidafex. denne med farget smørkrem ser fancy ut, men er lett å lage
bare å sprøyte mange små topper ut tett i tett i det mønsteret/figuren du vil
![]()
Her bruker du sukkerpasta i farger ( oppfører seg som marsipan, selges på panduro/noen kitchen butikker, og på nett)
Du skjærer og triller ut de bitene du trenger og limer dem oppå kaken med å pensle bittelitt vann på baksiden
![]()