Bake og presang tips??

bettand

Forumet er livet
Ja det har vært noen tråder her før, men jeg gidder ikke lete. Noen som har noen gode tips til gode kaker, kjeks snacks som kan lages til 1 årsdagen pluss gode tips til hva snuppa bør ønske seg? På forhånd takk[:D][:D]

DYYYYYYYYYYYTT[:D][:D]

[:D]Dyyyytt[:D]

Marsipankake, bløtkake, suksess-terte, sjokolade-kake, oreo-kake, muffins, boller, valfler.
Frukt, kjeks. Snacks. Brus, juice, vann, smoothie.

Gaver: Klær, leker, aktivitets-leka som maling, finger.maling, puzzle-spill.
Sengetøy, bil-stol (om ho ikke har det fra før), sko.

ORIGINAL: Mialille

Marsipankake, bløtkake, suksess-terte, sjokolade-kake, oreo-kake, muffins, boller, valfler.
Frukt, kjeks. Snacks. Brus, juice, vann, smoothie.

Gaver: Klær, leker, aktivitets-leka som maling, finger.maling, puzzle-spill.
Sengetøy, bil-stol (om ho ikke har det fra før), sko.

Takk takk

Flere??

Ser over at det er kommet en del tips til mat...så har ikke så mye mer å tilføye der!

Av gaver ønsket vi til Julian; Sandkasse (eller penger til det), sandkasseleker, Mega Blocks klosser, (barne-) cd-spiller som han kan ha på rommet sitt, barnecd'er, gåbil, babyhuske, div. uteleker, bøker, puslespill, sånn teppe til rommet hans med bilvei og hus og sånn på, saccosekk eller barne go'stol, klær...

Av oss fikk han abo. i Go'boken [:)]

Andre lure/gøye ting han fikk var bl.a en liten søt sekk og fingermaling!

ORIGINAL: Ymi

Ser over at det er kommet en del tips til mat...så har ikke så mye mer å tilføye der!

Av gaver ønsket vi til Julian; Sandkasse (eller penger til det), sandkasseleker, Mega Blocks klosser, (barne-) cd-spiller som han kan ha på rommet sitt, barnecd'er, gåbil, babyhuske, div. uteleker, bøker, puslespill, sånn teppe til rommet hans med bilvei og hus og sånn på, saccosekk eller barne go'stol, klær...

Av oss fikk han abo. i Go'boken [:)]

Andre lure/gøye ting han fikk var bl.a en liten søt sekk og fingermaling!

Takk takk. Dytter litt mer[:D][:D]

Eg lagte ei langpanna med ei knallgoe sjokoladekaga/sånnei så holde seg i ei uga!), eg, å toro sine lyse muffins(SKAMGOE!!!) me blåe smørkrem på, å strøssel å drinkparaplyar ;-)

Åsså fekk jo alle pølsa ;-) Hålle i hauavis te et barnaselskap, ihvertfall.....åsså hadde me smørbrød å marsipankaga, kaga me gule krem, og, i familieselskapet.

Back
Topp