bake kake..

Miriamsmams

Glad i forumet
ja jeg er rett og slett i bake humør.. noen som har tips til noe godt jeg kan bake??

Gulkake, brownies, jordbærkake, pavlova, ostekake, islandsk kake... Mmmhmmm, lys på kake[:D]

hvis du ikke bor så langt unna rikshospitalet kan du godt få bake en saftig sjokoladekake og komme med opp til oss.... hehe

ORIGINAL: baremeg6

hvis du ikke bor så langt unna rikshospitalet kan du godt få bake en saftig sjokoladekake og komme med opp til oss.... hehe

skulle jeg mer enn gjerne gjort:):) men jeg bor i larvik, blir ett lite stykke å kjøre

ORIGINAL: Scrappeguri

Gulkake, brownies, jordbærkake, pavlova, ostekake, islandsk kake... Mmmhmmm, lys på kake[:D]

aldri hørt om pavlova eller islandskake før men slo de opp, mulig jeg skal prøve meg på de en gang, men lønner seg nok å ha litt bær og frukt..

tror jeg vet hva det blir, jeg må lage en ostekake til i morra, skal i bursdag til ei veninnne, hun ønsker sseg sikkert ostekake:) eller er det noe annet som kanskje er bedre til øl og slikt

Jeg lager nøttekake med firkløver glasur nå [:D][:D] men sjokoladekake til øl er vel ikke helt bra[8D]

lag suksessterte å kom hit på besøk !!!!! (HUSK : ta med kaka)

Back
Topp