mita89 Elsker forumet 23 Sep 2009 #1 Tenkte og bake litt ikveld.. Har kjøpt inn mel og grovt mel.. Hva skal jeg lage? tenkte litt på horn eller rundstykker.. noen gode oppskrifter og dele noen?
Tenkte og bake litt ikveld.. Har kjøpt inn mel og grovt mel.. Hva skal jeg lage? tenkte litt på horn eller rundstykker.. noen gode oppskrifter og dele noen?
lemo Gift med forumet 23 Sep 2009 #2 Ingen gode oppskrifter i hodet her og nå, men fikk sinnsykt lyst på ostehorn[8D]
Lykkeboom Gift med forumet 23 Sep 2009 #3 Sjekk god morgen norge på tv2.no Der laget Wenche nydelige (if blomster Finn) grove rundtykker uten fett her en dag [;)]
Sjekk god morgen norge på tv2.no Der laget Wenche nydelige (if blomster Finn) grove rundtykker uten fett her en dag [;)]
Fride :) Forumet er livet Novemberlykke 2015 23 Sep 2009 #4 åhh fikk lyst på horn med ost og skinke i ja [:D][:D]
MrsPink Forumet er livet 23 Sep 2009 #5 Horn hørtes godt ut. Det må jeg finne oppskriften på en dag, og bake.
mita89 Elsker forumet 23 Sep 2009 #6 Nå står en lys deig og en grovdeig til heving, klar til og bli rundstykker og horn [:)]