Bajasgjengen!

Elledille

Ønsker nr. 3
Noen ganger lurer jeg på hva vi begir oss ut på, og om vi er helt riktig skrudd sammen som går for et barn til. Vi har to ordentlige bajasgutter på 5 og snart 3 som til tider gir oss mye utfordring og grå hår. Her er det herjing , roping, krangling, kjefting og gråting store deler av tiden av tiden. Og mye latter også heldigvis, men latteren er ofte et resultat av at ungene har rottet seg sammen og funnet på et felles sprell :p Satser på at det går bra med en til på laget, alt går vel om man bare vil?
Flere som har det livlig hjemme? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Må få legge til at de er berdens fineste og beste gutter, selv om de til tider har litt vondt for å høre etter og følge reglene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Regner med det blir livlig etter hvert når minsten kommer til verden og eldste ligger 16mnd foran. Gleder meg stort, men må innrømme at jeg synes det er litt skummelt også... Men tenker at flere har hatt det likens og de har overlevd, da må keg også klare det :-D

Beskrivelsen hørtes kjent ut, ja. Her har vi to jenter på 5,5 og snart 4, pluss hund, så her er det alltid liv i leir'n;)

Joda, vi har hendene fulle, her også :) vår eldste på snart 4 har en del spesielle behov og skal begynne utredning nå i juni. Og minstemann på snart halvannet holder et ganske høyt tempo. Men jeg ser også hvor mye glede de har i hverandre, og tenker at det er prisen vi betaler for ablegøyene :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjenner meg godt igjen :p Her har vi også en på fem og en på tre ;) Det er dager hvor jeg nesten går rundt meg selv å lurer på hva i all verden vi tenkte på når vi ble gravide med nr tre :p Men det er jo så mye glede i de fine barna våres også, å det veier jo såklart mye tyngre enn de vanskelige dagene ;)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Back
Topp