bailine...

Jeg har prøvd! og ble veldig fornøyd med resultatet[:D]
Ble mye strammere! Og gikk inn veldig mange cm rundt låra, rumpa og magen[:)]
Gikk ned 4,3 kg på 7 behandlinger..

Hvor mye koster sånt og hva er det egentlig?

ja eg ha prøvd d eg og.. men ska begynne no... eg gjekk på d, men blei gravid eg og..!:)

På d meste gjekk eg ned 4,7kg på to veke!! men d va på d meste.. så blei d ca 2kg + -

og er så kjekt å sjå at prikkane går innover... (cm)

Kjekt å høre kossn d ha gått me dåke da dåke gjekk på d..!:)

ORIGINAL: 080808

emmm 3200,- truur eg for 10 behandlinga... pluss en gratis prøvetime:)

Hmmm får spare litt til Mai da og være klar til bikini sesongen [8D]

Hvor lang tid går det mellom hver behandling?

em to ganger i veka dei 10 fyste behandlingane.. så er d en gang i veka.. kan ta to om du v... spørst ka en trenger.. :)

gå inn på www.bailine.no

Er det sånn at man fortsette for å holde det vedlike eller holder det å trene på vanlig måte? Blir jo litt dyrt i lengden ...[&:]

Ble litt nysjerrig på dette jeg, hva er forskjellen på dette og trene vanlig? Virket som dere som har prøvd fikk så enorme resultater så da ble jeg jo litt nysjerrig..hihi.

neij en mååå ikkje forsette på d... veit om noken som bare passe på... kan no ikkje ete masse drit igjen... da legger en no på seg uansett... men om eg ha tatt over 20 timer blir en stamkunde og da er d masse masse billigare... trenge kanskje bare 2 tima i månen.. da er d bare for å holde d vedlike om en v d..:D
ja d er deili å ligge dr.. er ikkje vondt... ! må ikkje ha på max liksom..!:)

Har prøvd det og gikk ned en del både i cm og kilo men det er så himla dyrt synes jeg... Så jeg prøver den harde veien... trening og sundt kosthold...

Høres jo forsåvidt kjempe genialt ut og bare ligge der altså, men er ikke det litt latskap for og bli kvitt kg og cm[8|]
Eller brukes det sammen med vanlig trening?

ORIGINAL: Drømmespire i magen

Ble litt nysjerrig på dette jeg, hva er forskjellen på dette og trene vanlig? Virket som dere som har prøvd fikk så enorme resultater så da ble jeg jo litt nysjerrig..hihi.

Det er en slags strømbehandling, altså du setter på elektroder som stimulerer musklene til å trekke seg sammen og jobbe, er nok veldig effektivt men som sagt veldig dyrt...

ORIGINAL: Trebarnsguttemamma

ORIGINAL: Drømmespire i magen

Det er en slags strømbehandling, altså du setter på elektroder som stimulerer musklene til å trekke seg sammen og jobbe, er nok veldig effektivt men som sagt veldig dyrt...

Takk for flott forklaring[;)]
Nei da trener jeg heller gitt så kommer man mer i form også..hehe.
Og for ikke snakke om den følelsen at man har jobbet for et godt resultat helt selv[:D]

Back
Topp