S
Saras
Guest
Tenker å teste ut det, masse positivt å lese om det på div norske forums. Noen som har testa det? Er slank, men magen er veldig daff/slapp, med synlige magevalker når jeg sitter. Kan Bailine stramme opp det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble du noe strammere?Prøvd det, fikk et par gratis prøvetimer en gang for mange år siden. Helt greit, man kjenner musklene jobber og man blir faktisk svett. Føler man har trent etterpå. Men for å si det sånn, så ville jeg heller dratt og trent, for det føltes litt rart å ligge der mens musklene jobba. Føltes litt lettvint på en måte. Men det funker jo, jeg ble støl. Men for min del liker jeg å bruke kroppen.
Tja.. føler jeg blir strammere av noen turer på treningssenteret. Trener mer effektivt og bra der. For meg ble det også veldig ensomt, rart og jeg fikk ikke den gode følelsen av å ligge med masse elektroder og ledninger bak et forheng. Jeg trives mer med å bruke kroppen, det ble liksom latmannstrening det der for meg. Og ikke minst veldig kjedelig! Anbefaler deg heller en tur i skog og mark, trene på et senter sammen med ei venninne eller to. Også gå i stedet for å ta bussen ett stopp f.eks., ta trappa i stedet for heisen. Man får så mye mer glede av å bruke kroppen.Ble du noe strammere?