Baileystøsa

talata

Forumet er livet
Nam nam [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

[8D] Ville finne på noe annet navn..... ehehehe, fant ut at dette passer egentlig sinnsykt godt, eeeelsker baileys serru[8|][:D][:D][:D]

ORIGINAL: BaileysTøsa

[8D] Ville finne på noe annet navn..... ehehehe, fant ut at dette passer egentlig sinnsykt godt, eeeelsker baileys serru[8|][:D][:D][:D]

Hehehe ja da er vi to!!! Jeg drikker bare baileys for det er det eneste jeg ikke blir fyllesyk av (kan det være kaffen?) Å så er det jo sååååå nammmmm. Gubben sier jeg er dyr i drift da, siden jeg trenger 2 07 flasker for å bli drita.. hehe

Eller hvis jeg er på byen, så kommer regninga på 15 00- 2000 bare på meg... Må ha dobbelt baileys da se.. hehehehehe

nei drikker ikke så ofte nei.. hehehehehe

Vi burde helt klart ha tatt en Baileys fest! Jeg eeeeeeeeelsker Baileys! Drikker Baileys av melkeglass jeg.....liker nemlig ikke kaffe, så har bare is oppi.....namnamnamnamnamnam.....

ORIGINAL: løve78

Vi burde helt klart ha tatt en Baileys fest! Jeg eeeeeeeeelsker Baileys! Drikker Baileys av melkeglass jeg.....liker nemlig ikke kaffe, så har bare is oppi.....namnamnamnamnamnam.....

jaaaaa - det hørtes ut som en plan [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hehehe, mange baileystøser her ja[:D][:D][:D][:D]
Men det er billigere om du bestiller kaffekopp også dobbel baylies ved siden a[:D] gjør jeg..hehe, for det er jo gratis påfyll eller bare 5 10kr for kaffekopp[8D]

Hmmm, innvitere til baileysfest snart kanskje[8|][:D][:D][:D][:D][:D]

halvliter med baileys???? Hehe, en flaske rett oppi glasse da[&:][:D]

ORIGINAL: BaileysTøsa

Hehehe, mange baileystøser her ja[:D][:D][:D][:D]
Men det er billigere om du bestiller kaffekopp også dobbel baylies ved siden a[:D] gjør jeg..hehe, for det er jo gratis påfyll eller bare 5 10kr for kaffekopp[8D]

Hmmm, innvitere til baileysfest snart kanskje[8|][:D][:D][:D][:D][:D]

halvliter med baileys???? Hehe, en flaske rett oppi glasse da[&:][:D]

Så lenge jeg å gubben jobber på utestedet så betaler vi ikke for kaffen... Men det er jo dyrt for det da, 108 kr for dobbel tror jeg...

Baileys fest hadde jo bare vært helt knall da [:D][:D][:D][:D]

jeg også vill bli med på den festen!!!

Back
Topp