Bah noia .

JuliJente89

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Er i dag 14+2, alt føles greit ikke blødninger eller noe og formen er fin utover at jeg er sliten og sjukt oppblåst enda. Men når jeg nøys i sted føltes det ut som jeg tissa/mensen på meg. Men var bare klar væske. Dette er vel ikke farlig? Hsr litt vondt i korsryggen fortiden, og litt press på blære/symfyse, men er ikke smerter da. Bare ubehagelig og hjelper ikke når jeg over tenker, er to der så magen hsr faktisk kommet litt også. føler det har litt med at jeg er så oppblåst å, bare så redd for at det er noe galt:( skal ikke på ul før 10 mai og har ikke råd til en privat til.

Det blir litt slappere der nede når man er gravid så det er ikke uvanlig å føle at man tisser på seg når man nyser. Jeg har det sånn :arghh:

Det blir litt slappere der nede når man er gravid så det er ikke uvanlig å føle at man tisser på seg når man nyser. Jeg har det sånn :arghh:
Ja det er kanskje sant. Masse luft i magen og så lurer på om jeg hsr luftsmerter som presser på blære/symfyse også siden det plutselig er litt ubehag uten at det er direkte smerter.

Er visst vanlig med endel mer utflod under graviditeten, som jeg har skjønt. Og så lenge det ikke lukter vondt av det, så er det nok null stress! Tenk bare så masse trykk det blir når man nyser - og som MaiMamma sier over her - muskulaturen blir litt slappere under graviditeten, så det kan nok hende at det kommer noen dråper med litt av hvert både når man nyser og hoster, fremover :-)

Jeg har hatt en del luftsmerter, det kan jo bli skikkelig vondt! Husker jeg ble redd av det til å begynne med, for er ikke vant til å ha luftsmerter ellers. Kunne våkne med smerter midt på natta. Men skjønte jo etter hvert hva som gjorde det, når jeg følte meg så mye bedre etter å fise en del :hilarious:
Men er ikke godt å være engstelig, er ofte det selv.. Prøver å tenke på at det strekker seg jo litt her og der nå, og at det sikkert er det man kjenner :Heartred

Har vert forkjølet et par uker nå, med stygg kraftig hoste og masse nysing hver dag. Må bøye meg sammen når jeg hoster/nyser eller så strekker det så gruelig i magen. Føles også som det kommer litt i trusa, og av og til blir det et par dråper. Musklene der er ikke som de var før, å merker de er enda svakere når jeg har vert gravid før :)

Helt vanlig med litt ekstra utflod, ikke farlig så lenge det ikke lukter spesielt vondt eller har noe mørk farge.

Ja det er kanskje sant. Masse luft i magen og så lurer på om jeg hsr luftsmerter som presser på blære/symfyse også siden det plutselig er litt ubehag uten at det er direkte smerter.
Det kan du også ha ja. De presser på tarmene osv selv om de er små :rolleyes: vi får aldri fred :P

Jeg har hatt en del luftsmerter, det kan jo bli skikkelig vondt! Husker jeg ble redd av det til å begynne med, for er ikke vant til å ha luftsmerter ellers. Kunne våkne med smerter midt på natta. Men skjønte jo etter hvert hva som gjorde det, når jeg følte meg så mye bedre etter å fise en del :hilarious:
Men er ikke godt å være engstelig, er ofte det selv.. Prøver å tenke på at det strekker seg jo litt her og der nå, og at det sikkert er det man kjenner :Heartred
Ja strekker seg masse for tiden kjenner jeg:p støl i lysken haha :p men ja hjelper å få ut lufta er helt sjukt pleier jo å være litt sånn til vanlig nå er det ekstremt, og ryggen kødder seg til med engang jeg begynner på jobb for tiden, jobber i butikk og går på betong hele dagen:p ja prøver å slappe av og er jo ikke ekstreme smerter så er nok mye vokse smerter tenker jeg :) men j når man ikke er vant til det blir man engstelig, ikke lett å vøre gravid for første gang :p

Helt vanlig med litt ekstra utflod, ikke farlig så lenge det ikke lukter spesielt vondt eller har noe mørk farge.
Neida lukter ikke noe:) og har faktisk ikke noe ekstreme mengder ifht normalt:) er lite en dag og mye en Annen dag :p men frisk og fin hvis man kan si det sånn haha :p

Har vert forkjølet et par uker nå, med stygg kraftig hoste og masse nysing hver dag. Må bøye meg sammen når jeg hoster/nyser eller så strekker det så gruelig i magen. Føles også som det kommer litt i trusa, og av og til blir det et par dråper. Musklene der er ikke som de var før, å merker de er enda svakere når jeg har vert gravid før :)
Ja nyser litt ekstra nå pga kattene/pollen, men er ikke noe ekstremt men ja har nok blitt litt slappere der kjenner jeg haha :p ja den strekken noen ganger er helt vill kjennes som krampe :o har endel sånne vokse smerter om dagen kjenner jeg i lysken og over skamben :p magen vokser endel nå å synes jeg:p selv folk på jibben så den hadde vokst litt over påsken og er 14+3 i dag :p

Ja strekker seg masse for tiden kjenner jeg:p støl i lysken haha :p men ja hjelper å få ut lufta er helt sjukt pleier jo å være litt sånn til vanlig nå er det ekstremt, og ryggen kødder seg til med engang jeg begynner på jobb for tiden, jobber i butikk og går på betong hele dagen:p ja prøver å slappe av og er jo ikke ekstreme smerter så er nok mye vokse smerter tenker jeg :) men j når man ikke er vant til det blir man engstelig, ikke lett å vøre gravid for første gang :p
Uff, hørtes ikke særlig ut å gå masse på betong! Plages litt med ryggen selv, men har en veldig rolig jobb der jeg kan sitte og stå så mye jeg vil egentlig, så det hjelper en del!
Mye voksesmerter ja, så kan føles litt skummelt noen ganger :nailbiting: :)
Må passe på ryggen din da :)

Uff, hørtes ikke særlig ut å gå masse på betong! Plages litt med ryggen selv, men har en veldig rolig jobb der jeg kan sitte og stå så mye jeg vil egentlig, så det hjelper en del!
Mye voksesmerter ja, så kan føles litt skummelt noen ganger :nailbiting: :)
Må passe på ryggen din da :)
Nei det gulvet på jobben er ikke nødvendigvis best når for tiden for bein eller korsrygg:p så vi får se hvor lenge ryggen klarer å være der, ja er faktisk ganske ekkelt med sånne voksesmerter.:o men skjønner jo de må komme da:)

Jeg har kryssa beina hver gang jeg har nysi eller hosta siden sist jeg var gravid... :hilarious:

Jeg har kryssa beina hver gang jeg har nysi eller hosta siden sist jeg var gravid... :hilarious:
Jeg har tena på resept, til trening og når jeg går på byen. Det er kult :eek: kommer til å søke om operasjon når jeg er ferdig med å få barn for det hemmer meg veldig :arghh: men digg med gratis bind da :hilarious:

Jeg har tena på resept, til trening og når jeg går på byen. Det er kult :eek: kommer til å søke om operasjon når jeg er ferdig med å få barn for det hemmer meg veldig :arghh: men digg med gratis bind da :hilarious:

Oi på resept. Nei det er ikke veldig kult, men det går jo heldigvis an å få hjelp :)

Oi på resept. Nei det er ikke veldig kult, men det går jo heldigvis an å få hjelp :)
Ja heldigvis. Lærte det for ikke mange mnd siden faktisk, og det ga med litt nytt håp. Vet om flere som har hatt godt utbytte av operasjon :) glad jeg uansett slipper å bruke det hver dag da, kun ved trening/dans/bytur heldigvis

Back
Topp