Bagvogn!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Hvor lenge har dere tenkt å bruke bagdelen til vogna? Med førstemann brukte vi den til han var 6mnd.

Jeg lurer på å bytte qllrede jeg, i håp om qt hqn skql bli mer fornøyd når vi er ute med vognq. Nå er jeg dr***lei den survingen og misnøyen som er når hqn ligger i vognq[:'(]

Tenkte vi skulle tq noen prøveturer i sportsvognq nå, om hqn forqndrer humør blir det nok permqntent sportsvogn jq[:)]

lurer på om jeg vi må bytte snart vi også... adam blir så sint, og hylskriker hver gang vi er på tur!! men jeg vil ha ny vogn, vogna mi er råtten[:(]

Jeg er lei av å kjøre den gamle slitte bagvogna. Vi arvet den av noen slektninger. Den er minst 10 år gammel. Og så er det et styr hver gang vi skal pakke den inn og ut av bilen..blæææ...Skal vedde på den snart faller sammen..hehe..Eline vil ikke ligge flatt i bagvogna lenger. hun vil opp å sitte, se verden rundt seg. Tror ikke det blir lenge til jeg skifter alså..Gleder meg til å bruke Emmaljunga sportsvogna mi igjen...2004-modell.

Har igrunnen ikke tenkt så mye på hvor lenge bagen skal brukes jeg, til hun har vokst ut av den? Hun storkoser seg (sover) i vogna, så det er ikke noe problem enda i hvertfall. Og når bagen blir for liten kan "innerkalesjen" settes i fotenden slik at man kan bruke den som en litt større bagvogn. Har Simo kombi 2006-modell, og er foreløpig kjempefornøyd med den, men kommer vel til å kjøpe en lettere "shoppingtrille" når hun blir større, som er enklere å ta ut og inn av bilen.

jeg tror jeg bytter om en mnd ca..hvis Robin vokser i den farta han gjør nå så blir vi fint nødt til det...[;)]

Håper på å bruke bagen så lenge som mulig [:)] 

Patric har ikke villet ligge i vogna den siste mnd. så jeg må nok bytte til sports delen[:)]
Har for det meste han i bæresle når vi er ute jeg [;)]

Vi har bytta til sportsvogn-delen nå vi, for han nekta å ligge i bagen! Bare hyla når han lå i den... I dag har vi vært på bytur i sportsvogna, og han kosa seg masse[:D] Sitter jo ikke skikkelig i den, men han kommer litt høyere, og når han "sitter" så sitter han MYE stødigere enn han gjorde i bagen[:)] For all del, bagen er mer enn stor nok enda, men jeg takler ikke en unge som konstant skriker eller sutrer[:'(] Opp og se verden[:D][:D]

Back
Topp