Heihei,
Kjøpte meg nettopp en baguette med ost og skinke. Men så slo det meg... er det ok å spise skinke fra kiosk?
Kjøpte meg nettopp en baguette med ost og skinke. Men så slo det meg... er det ok å spise skinke fra kiosk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tipset! Her ble det osteloff med ost og skinke og sjokomelk til lunsj, noe jeg aaaldri spiser/drikker ellers[emoji50] Og det var så fantastisk godt! Det første jeg har virkelig kost meg med på veldig lenge. [emoji106] Får bare håpe det holder seg nede nå da......
Jeg også har fått craving på det! Dessverre smakte den greske sjokkomelken ikke så deilig [emoji23]Haha, jeg drakk også sjokomelk! Har ikke drukket det siden ungdomsskolen, nå har jeg lyst på det hele tiden .
Sjokomelk har jeg alltid likt, men ikke nå [emoji17] fått helt dilla på pærebrusen til Oskar Sylte da [emoji7]Jeg også har fått craving på det! Dessverre smakte den greske sjokkomelken ikke så deilig [emoji23]
Sjokomelk har jeg alltid likt, men ikke nå [emoji17] fått helt dilla på pærebrusen til Oskar Sylte da [emoji7]
Vokst opp med den brusen, bringebær brusen fra Oskar Sylte var favoritt før men nå er det pære [emoji4]Den er innmari god!
Det skal vel være helt greitHeihei,