Baguette med skinke

Solsikke85

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Heihei,

Kjøpte meg nettopp en baguette med ost og skinke. Men så slo det meg... er det ok å spise skinke fra kiosk?
 
Hvis det er fra ett sted med "nok" kunder så hadde jeg gjort det. Men kanskje ikke fra en cafè ytterst på en øde øy.
 
Takk for svar. De var utsolgt der jeg vanligvis kjøper lunch, så endte på Deli de Luca. Men det var den siste de hadde, så satser på at det betyr at de er populære :). Er i hvert fall midt i Oslo sentrum.

Akk, alt man må tenke på! ;)
 
Det skal sikkert gå bra ja :) Jeg kjøpte meg Subway med skinke her en dag, satser på at de ikke lar pålegget ligge mange dager etter de har åpnet det ;)
 
Det skal gå fint :)
De har regler å forholde seg til ang dato, og ferske baguetter skal ihvertfall ikke ligge mer enn 12 timer etter at de er smurt. Og de ligger vel og litt kjølig. Skal vel også være merket når de ble smurt. Var ihvertfall slik da jeg jobbet pp Esso for noen år siden.
 
Takk for tipset! Her ble det osteloff med ost og skinke og sjokomelk til lunsj, noe jeg aaaldri spiser/drikker ellers[emoji50] Og det var så fantastisk godt! Det første jeg har virkelig kost meg med på veldig lenge. [emoji106] Får bare håpe det holder seg nede nå da......
 
Takk for tipset! Her ble det osteloff med ost og skinke og sjokomelk til lunsj, noe jeg aaaldri spiser/drikker ellers[emoji50] Og det var så fantastisk godt! Det første jeg har virkelig kost meg med på veldig lenge. [emoji106] Får bare håpe det holder seg nede nå da......

Haha, jeg drakk også sjokomelk! Har ikke drukket det siden ungdomsskolen, nå har jeg lyst på det hele tiden :).
 
Haha, jeg drakk også sjokomelk! Har ikke drukket det siden ungdomsskolen, nå har jeg lyst på det hele tiden :).
Jeg også har fått craving på det! Dessverre smakte den greske sjokkomelken ikke så deilig [emoji23]
 
Jeg også har fått craving på det! Dessverre smakte den greske sjokkomelken ikke så deilig [emoji23]
Sjokomelk har jeg alltid likt, men ikke nå [emoji17] fått helt dilla på pærebrusen til Oskar Sylte da [emoji7]
 
Nå fikk jeg lyst på baguette med ost og skinke [emoji23]
 
Laga det til kveldsmat jeg [emoji16]
Varm da - for det er best [emoji14][emoji14]
 
Back
Topp