baggen

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
når pakke baggen???   alle føder så tidlig for tiden synes jeg så håper ikke min slenger seg på det lasset[8|]

he en følelse av at vist ej pakka baggen før tili , so vil h*n holde sej der inne til veke 40 elle ej vil gå over tida hehe :)
So ej ska vente litt me å pakke den tenkte ej ... men skal lage ei liste i tilfelle noke skal skje.. bor ikkje mejr enn 15min ifrå sjukehuse me bil , so mannen kan ta det me vist ej må rejse i all hast uten å ha fått pakka :)

Venter med å pakke baggen til jeg går i permisjon. Føler det er evigheter til termin ennå... Og så bor vi bare 10 min fra sykehuset, så skulle noe skje før den tid skal jeg alltids få mannen min til å pakke.

Pakker den etter 1 Juli tenker jeg....Vil ikke pakk for tidlig...Men har begynt å tenke veldig på hva som skal pakkes..

jeg har ikke pakket den enda, og har heller ikke tenkt så mye på hva jeg skal pakke....tar det om noen uker..kanskje i uke 36 eller noe..

Det var lurt chello!! Tror jeg også skal lage en pakkeliste slik at min kjære kan få det ansvaret om det skulle skje noe med meg før jeg rekker å få pakket den.....tviler på den ville inneholdt så mye av det jeg ønsker, om han skal lage "oppskriften" selv!![:D][:D][:D]

Jaja....vi har lenge igjen jenter..er bare å samle ¨på tolmodigheten,,,og veeeeeeeeente...[&o]

Satser på at jeg rekker å pakke den før jeg reiser til sykehuset. Vil nok ha lagt alt frem, slik at det bare er å kaste sammen i en bag. Jeg bruker jo mesteparten av det jeg skal ha med daglig, så kan jo ikke pakke det ned [:D]

Begynner å tvile litt selv her nå.. men skal i utgangspunktet vente litt til.
Så at chello skrivaer at hun skriver ei liste, tror jeg låner det tipset der.. Starter å skrive med engang jeg, hi hi[:)]

Back
Topp