baggen i vogna

~ine~

Forelsket i forumet
dere som har kombivogn med bag oppi... har dere tatt ut bagen ennå??

nei...

Jeg har ikke tatt ut bagen ennå. Tror jeg har gjort det et par ganger, for Mia vil bare sitte. Hun har sitti alene i nesten ett minutt...flinke pia mi...

Jeg har tatt ut bagen, han vil jo bare sitte så hvorfor ikke, men har den ikke helt sittende selvfølgelig, har vogna på sånn ligge sitte stilling [8D]

Vi har gått over til sportsdelen fordi snuppeluren har vokst seg ut av bagen rett og slett. Vi har ryggen stort sett helt ned hele tiden, men i nødstilfeller setter vi ham opp. Han begynner å bli så sterk i ryggen nå [:)]

Har ikke begynnt og bruke sportsdelen enda.. Hun får vokse ut av den baggen først[:)]

jeg har tatt ut baggen også har jeg tatt madrassen til baggen oppi sportsdelen, for jeg syns den er så hard...martine skal sitte hele tiden hun..men sier ifra når nok er nok...men jenta mi er så sta..og baggen ble for liten så da ble det sportsdelen[:D] hu sover mye bedre der og kan sitte litt å pludre for seg selv hvis hu er i gohjørnet. så da så jeg ikke no grunn til å ikke bruke sportsvogna[:D][;)]

Jeg har jo kjøpt meg ny sportsvogn, så har så smått begynt å tatt i bruk den, men det hender vi bruker bagvogna hvis hun bare skal sove. [:)]

ORIGINAL: Mamman til go`jenta

Har ikke begynnt og bruke sportsdelen enda.. Hun får vokse ut av den baggen først[:)]

Samme me gutten min... [;)]

bruker dere selen da eller? har prøvd å ha mathias oppi der uten bagen men da må selen på ja! han sklir seg bare nedover hele tiden

nei ha fremdeles baggen.. venter en stund til [;)] Har prøvd sportsdelen en gang. Jeg vil kjøpe ny sportsvogn med tre hjul [:)]

Nei, vi bruker bagen ennå. Jeg tror den kommer til å vare over sommeren og litt utover høsten. Har Simo kombi da, og den er jo stor. [;)]

Dere som har barn som har vokst ut av bagen - hva slags vogn har dere? (Jeg samler info med tanke på vognkjøp til neste mann... Det er jo tenkelig at jeg får lyst på en annen type vogn... [:)][:D])

Jeg har duovogn (emmaljunga edge duo) og bruker baggen ennå. Det er en stor og god bag med god plass, så er nok lenge til vi bytter til sportsvogndelen. [:)] Hun sier ingen ting på å bare ligge heller, men når hun gjør det så er det en sån liten "rygg" man bare kan vippe opp under baggen så kan hun sitte.

Back
Topp