Bagen...

MarieNV

Andre møte med forumet
Hva har folket pakket med seg i den berømte bagen??
Har 14 dager igjen til termin, så da er det vel på tide å pakke den.. men det er ikke så lett å vite hva man har bruk for, så er det noen som har noen bra tips???

Noen flere som har "mistet" slimproppen forresten?? Mistet den forrige mandag.. og synes godt at ting kan begynne å skje snart.. har hatt murringer hele uken, men det er ikke noe system på det.. jeg begynner å bli lei av å vente!!

Smask

I baggen har jeg toalettsaker, behagelige klær (med sterke farger - regner med å se litt medtatt ut...[;)]), lesestoff, mobillader, kamera, slippers, notatblokk, romslige klær til hjemreisen, snop til fødselen (drikkeflasker ligger klare i kjøleskapet, bind, leppepomade.....
Ja dette ble en rask oppsummering i tilfeldig rekkefølge.

Tror proppen har gått over lengre tid her. Hadde nemlig masse utflod et par uker som har gitt seg nå. Kjenner det er noe på gang i kroppen her også, men skummelt å begynne å vente for mye. Da kan dagene bli lange.

Tusen takk!!![:D] Nå kan jeg endelig få kastet meg rundt og få pakket den bagen..!!!

Vi får satse på at det skjer noe snart for oss begge nå!! Masse lykke til!!![;)]

Masse lykke til til deg også.
Husk å legge en lapp oppå baggen med det som mangler i baggen. Er jo ikke alt du kan pakke på forhånd og det kan være man er litt ufokusert når man endelig skal ta den med seg å dra.
Og verst av alt kanskje mannen må legge i de siste tingene. Da er det i allefall greit med en lapp.....[;)]

Hehe!! Takk takk!! Lurt å legge lapp.. vil ikke risikere at min distré mann må pakke ferdig... [:D]

Back
Topp