Bagen!

Her er også bagen pakket, den har stått klar noen uker ja. Vanskelig å vite hva en egentlig trenger, gidder ikke pakke for mye. Vi bor rett ved sykehuset så hvis jeg mangler noe får gubben hente det... Pakket hjemreise klær til bebisen også [:D][:D]

Det eneste jeg mangler er amme BH, det venter jeg lengst mulig med for å få riktig størrelse[:)]

Hei dere.
Jeg er faktisk ganske slapp på dette området. Skulle ha pakket for flere uker siden tenkte jeg da, men har ikke gjordt det enda. Har funnet frem alle klærne til babyen, men ikke no til meg selv. Ikke bleier heller. Vet man får det på sykehuset, men hadde med noen egne forrige gang for sikkerhets skyld. Tror jeg er så treg for at jeg gikk 10 dager over forrige gang. Må skjerpe meg tror jeg.
Klem

kjøpte stellekommode i går vi....så nå går vaskemaskina for fullt[:)]Har ikke pakket bagen enda...han får ikke komme ut før januar skjønner dere[:D]så det er enda god tid.....kremt!må pakken bagen snart ja kansje....

Har ikke tenkt så langt enda jeg. Driver å pusser opp et par rom akkurat nå, så har mer enn nok å tenke på. Skulle pyntet til jul og begynt å bake og vaske, men fant ut at jeg kunne vente med det til rommene var ferdige. Prøve å ta en ting av gangen. Tror jeg har god tid med tanke på pakking av bag, siden jeg ikke har termin før 30/1. Hun får jo ikke komme noe lenge før den tid [;)]. Har ikke bagynt å vaske babyklær enda en gang. Har kjellerbode full av klær, så det gjenstår stort sett å dra frem riktig størrelse og vaske det.. Phu, ble endel allikevel.

ja hos BSS (buskerud sentral sykehus)er det lov å bruke mobil, så lenge man har brukervett :)

Tror man får bruke mobil på de fleste sykehus nå, såfremt det ikke er viktige maskiner som står på i nærheten. På prematuravd. må man være forsiktig med mobilbruken hvertfall.Sikkert registreringsmaskiner osv der?!..

Tror jeg skal sjekke Cubus, da..
Må vel ha 90 eller 95E
Finner ikke større enn D noen steder jeg..
de hadde DD på Lindex, men de er litt knappe..

er DD og E det samme?

Små i størrelsen? hva synes DU, da? var de mindre enn andre?[8|]

Fant denne på snartmamma og tenkte jeg kunne lime den inn her så vi har noen ideer til hva man kan ta med seg på sykehuset.

- morgenkåpe
- slipperser
- hårbånd og hårkliper (irriterende når det kommer i veien..)
- 2-3 amme-bher
- 2 store truser
- de 2 ammetoppene jeg har kjøpt
- et par-tre store t-skjorter (gulp- og melkesøl..)
- 2 romslige jogge/kosebukser
- pysj
- tynn innejakke/cardigan
- 2 par sokker og 1 par ullsokker
- pose til skittentøy
- pose til barselgaver (så de ikke tar opp plassen i bagen/kofferten)
- ammeinnlegg. Avent
- nattbind
- tannbørste & tannkrem
- sminke & hårstæsh
- ansiktskrem/bodeylotion
- sminkefjerne-servietter
- shampoo & dusjsåpe (har kjøpt små,tomme pumpeflasker fra h&m som jeg har tømt over på)
- leppepomade
- deodorant
- lesestoff
- mobil
- svangerskapsjournalen
- liten badering! (til å sitte på.sååå deilig når man er sår og øm i baken.anbefales!!)
- noen gazkluter til gulp og amming V
- hentesett til baby
- teppe til baby
- bilstolen (skal stå i bilen til reisedagen)
- smokker til baby

ORIGINAL: Dama

Tror man får bruke mobil på de fleste sykehus nå, såfremt det ikke er viktige maskiner som står på i nærheten. På prematuravd. må man være forsiktig med mobilbruken hvertfall.Sikkert registreringsmaskiner osv der?!..

I Stavanger får bi bruke mobilen har ikke telefon på romma lenger. Men prematur, intensiv, hjerte og føden er ikke lov. På prematur og intensiven er det folk som ligger i respirator og har masse ting kobla til seg så det kan slå inn på. Føden tror jeg at du skal bare ha fred. [;)]

uffa.. jaja..
da får jeg leite et anna sted..
kansje på Nanima? (http://www.nanima.no -reklamerer gjerne litt for dem [;)])

takktakk.. får sjekke der i morra..

Har ikke pakka enda jeg...[&:]

Er ikke værre enn at en tar med dagen etter..
det er akkurat DET, da..
jeg skal ikke føde nær stedet der vi bor.. jeg skal bo hos foreldra mine siste måneden før fødselen, og må ha bagen pakket før jeg reiser til dem [8|]

Har nå faktisk klart og få pakket denne bagen. Mangler sjampo, balsam og dusjsåpe, men ellers er alt i orden. Stolt som en hane da jeg fortalte det til sambo.
Klem

Hehehe.... det hørtes ut som meg det careen. Tenkte at pytt, pytt....dette går så bra så. Løp rundt og pakket det siste i baggen, tok på meg skoene og dro på sykehuset...... uten baggen... hehehe....

I dag har jeg begynt på kofferten. Har pakket 3 sett til hu lilla og sånn jeg har privat. Må gå igjenom den noen gager tror jeg [:D]

Hehehe.... Jeg kledde på meg undertøy og hadde akkurat reist meg da vannet gikk. Ble satt ut og ringte føden. Etter det ringte jeg sambo, føk rundt og pakket og ventet.
Denne gangen håper jeg at jeg har mer kontroll.
Hehehe...

Trodde bagen inneholdt alt jeg trengte, men nå som jeg er hos foreldra mine en liten tur (har bagen med) så ser jeg et par ting som mangler!

* Sokker!
* Mobillader!

* og så har jeg glemt digitalkameraet

Heeeeelt nye sokker har jeg!!! [:D] er ikke åpnet en gang..... Tannkost, tannkrem? Bind? Deodorant? Tror jeg har det viktigste.. [:)] er forhåpentligvis ikke sååååå lenge jeg skal være der - er det noe viktig som blir glemt, så er det jo bare for sambo å hente det. Men det er kanskje litt verre for deg. Du må jo huske det NÅ! [:)]

Back
Topp