Bagen!

Det er vel vanelig med fire dager. Selv dro jeg hjem etter tre dager. Da følte jeg at jeg var klar.
Klem

En venninne av meg kjøpte amme-bh på sykehuset, hun! Absolutt ikke noe vakkert syn, men den funket, da! Og hun fikk riktig størrelse.... [8D]

På sykehuset?[8|]
Men tror ikke de har sånt på "mitt" sykehus, da..

Får vel bare holde ut med en litt liten en de første dagene, og så heller finne meg en passelig når jeg kommer hjem til Bergen [;)]

Ja, en utrolig lite delikat bh! [8D] så nærmest ut som netting, tynn og gjennomsiktig... Men den var nok bra nok! Jeg går nok til innkjøp av en som er MYE for stor nå - ser ikke for meg at det er så behagelig å gå med en altfor liten bh, med store og ømme bryster som lekker hele tiden.... [&:]

Får vel ta meg en tur på SparKjøp, da.. de er ikke så billige der (utrolig nok) men de har iallefall store størrelser (merkevarer - triumph - de er jo ALDRI billige[8|])

Nei, de er ikke billige... Men kanskje verdt investeringen...??? Frykter såre og ømme bryster, da er vel ingenting verre enn en BH som ikke passer.... Auau.... [&o] og så tåler de jo en del, da. Når det gjelder bh'er får vi jo det som vi betaler for, føler jeg.

ikke alltid..

Men blir nok noen uten spiler for meg, da.. for de med spiler må jo passe PERFEKT for å være gode..
Dessuten har jeg lest et sted at de kan skade noe melkekjertler, eller noe..
noen som vet noe om det?

Skal holde meg borte fra spiler, jeg.... Kan ikke tenkte meg at det er noe behagelig... Men jeg har også lest at det KAN være skadelig for melkekjertlene.

Jeg har bare en ting å si til dere alle... PAKK BAGGEN!!! Plutselig må mannen deres pakke for dere, og tro meg... det er ikke til å anbefale...hehehehe...

Snart ferdig nå, ja.. tror mannen min skal klare å ta med en ferdigpakka toalettveske utenom bagen som står der..
Men skal jo til Stord en nesten en måned før termin, så da må jeg ha pakka ferdig.. [;)]

skal pakke i morgen jeg tenkte jeg.. "bagen" til bebisen er færdig da.
har kjøpt meg 2 amme-BH''er på H&M. de har jeg god plass i.
så må jeg visst ut å shoppe meg noen store gode truser i morgen. aaajoo.. har pakket noe i allefall.. mine fluffye rosa tøffler[8D]

Jeg har enda ikke fått begynt på den bagen. Har bare store så jeg må få kjøpt en først.
Men da må jeg legge fra meg den gode nattasen min [&o] hvis jeg bare venter tror dere ikke hun venter på meg og da hi hi hi [:D]

Bagen ble pakket i går! [8D] mangler litt; shampoo og slikt, sokker og truser... Men resten er der; kosedress, joggebukse, jumper og morgenkåpe. Og amme-bh, billig og sikkert god nok fra Sparkjøp! Og bind, tøfler og sminke/toalettsaker. Så nå nærmer det seg... Har i hvert fall det aller viktigste. Pakket også ned en tykk sparkebukse i beige/hvitt, hvit strømpebukse, hvit bitteliten body, blå sokker og blå lue..... Det var en veldig spesiell opplevelse! Nesten litt rørende - gikk opp for meg hvor nærme jeg egentlig er! Han kan egentlig komme når som helst!!!! Hjelpemeg.... [:)]

Da har jeg også fått pakket bagen, tok sin tid:)
Har lagt ned i det som står på babyverden sine sider.

Blir helt stressa av dere [:D]
Den ene etter den andre sier nå de har pakka og noen er mindre på vei en meg.
Jeg må se å få ut fingen snart [:D]
Rir ikke den dagen jeg saler lenger jeg hi hi hi [;)]

Hehehe.... Det eneste jeg har pakket til bebisen er klær! Regner med vi får en bleie på sykehuset.... Og sååååå mye trenger vi vel ikke for ca 3 dager på sykehuset???

[8D]

Har nok ikke pakka baggen enda,tror det blir siste liten pakking her!

Nå har jeg fått kjøpt en liten kofert så nå kan jeg begynne å pakke [:D]

Noen som har råd om hvor jeg kan finne AmmeBHer i str. 90/95E ?
Har to stykker i str D og en i DD, men D er for lite, og DD er såvidt passelig[8|]
Trodde ikke jeg skulle bli SÅ diger foran [:o]

He he he er ikke meningen å le men vi som har små klager på det [;)]
Jeg er ikke så stor rudt live og trengte 75 E og det er ikke lett å få for da blir de fleste 80
Cubus hadde og hadde store men hvor langt opp de går vet jeg ikke.

Back
Topp