Bagdelen

ORIGINAL: silros

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

Men dere med Simo kombi har ikke problemer med at bag'en er for liten enda?

Er SÅÅÅ usikker asså. Kombi eller Duo. Simo blir det!
Bra det er lenge til vi skal kjøpe vogn, men er ei sånn som liker å ha alt klart [8D]

Jeg har simo kombi... og har ikke problemer med plassen i bagen[:)]
Bruker den enda, og er fortsatt god plass[:)] Men hadde nok ikke vært plass til posen tror jeg.. den bytta vi med dyne for ca 1 mnd siden[;)]
Nå var jo ikke Ella verdens største heller da... 3134g ved fødsel...
Nå er hun 6330g (4mnd gammel)

Ikke sant, man bytter jo ut posen med teppen utpå året, så.
Æææh, blir bare mer og mer usikker, asså! [8D]

ORIGINAL: BlessItBe

Men dere med Simo kombi har ikke problemer med at bag'en er for liten enda?

Er SÅÅÅ usikker asså. Kombi eller Duo. Simo blir det!
Bra det er lenge til vi skal kjøpe vogn, men er ei sånn som liker å ha alt klart [8D]

Nei, og gutten min er stooooor, men han ligger fint i bagen enda altså! [:)] Lurer på om jeg vet hvem du er[8D] I såfall kan Gumora til Elias si at han passer i bagen enda [;)]

Tror ikke du vet hvem jeg er [;)]

ja

nai, eller jo.. ikke den løse bagg delen. Men bruker jo den toppen på den løse til å skjøte på "sportsdelen" genialt med simo kombi vogn.[:D]

Jeg har simo duo, knall fornøyd med vogna og bruker bagdelen ennå. Er gooood plass i den fortsatt [:)]

Jepp[;)]

Ja, egentlig.. men på tr.heims-turen i helga tok vi me sportsdeln (tar MYYY minner plass..)
å forelska mæ i sportsdeln[:-]

Åja, så du e her inne å lure [;)]

Men ja, ho bruke den. Men ho e jo så lita enda [:D]

ORIGINAL: Kattekine

Vi har simo kombi, og bruker fortsatt bagdelen. Vi har stor plass enda! Jeg synes det er veldig kjekt at man lett kan ta med seg bagdelen inn når vi er på besøk. Særlig på steder med masse trapper, for da er det ikke barebare å ta med hele vogna!! Lykke til med vognvalg!!

Det er jo nesten like stort som å planlegge å få unge dette vognstyret!
Er så redd for å bli skuffet.
Jaja, godt det er noen mnd igjen [;)]

Har Simo Kombi, og det begynte å bli trangt for gutten ja! Så nå ligger han uten bag, var vel 4,5 mnd når vi sluttet med den [:)]

Ja, bruker bagen fortsatt her også! [:)]

Vi har simo kombi, og bruker fortsatt bagdelen. Vi har stor plass enda! Jeg synes det er veldig kjekt at man lett kan ta med seg bagdelen inn når vi er på besøk. Særlig på steder med masse trapper, for da er det ikke barebare å ta med hele vogna!! Lykke til med vognvalg!!

Det er jo nesten like stort som å planlegge å få unge dette vognstyret!
Er så redd for å bli skuffet.
Jaja, godt det er noen mnd igjen [;)]

Hihi...skjønner hva du mener! Var litt sånn her også! Lykke til med bebis i magen også![:D] 

Er jo ganske mye penger som går til ny vogn, så vil jo være helt fornøyd!
Tusen takk [:)]

Ser man ikke kan bruke bagdelen så lenge om man må bruke voksiposen OG ungen er litt stor.
Nå heller jeg mer mot Duo igjen.

Men så var det slik at med Simo Kombi kunne man sette sammen noe og vips, så var den større?
Hm??
Bilde? [:)]

Vi har TFK joggster og det er god plass i bagen ennå.
Men har tatt med meg en pute om vi skal gå fryktelig langt for hun er ikke fornøyd med å ligge i bagen og ikke se noe når hun er våken.
Vil ikke bytte til sportsdelen helt ennå nei!

Og btw, elsker vogna mi [:)]

Ser man ikke kan bruke bagdelen så lenge om man må bruke voksiposen OG ungen er litt stor.

Men så var det slik at med Simo Kombi kunne man sette sammen noe og vips, så var den større?
Hm??

Har brukt voksi pose helt fram til nå vi, men nå bruker vi dyne fordi han blir for varm [;)]

ORIGINAL: BlessItBe

Hm??

Har brukt voksi pose helt fram til nå vi, men nå bruker vi dyne fordi han blir for varm [;)]

Det er det som er så flott med desemberbarn. Når man trenger mer plass er det varmt nok til å ta ut posen, og vips er det plass [:D]

her har vi TFK joggster twist og bagen brukes enda, med go plass enda.(han er 67 cm og 8 kg)
Er KJEMPE fornøyd med vognen. gleder meg til å sifte til sportsdelen.
lykke til med vognvalg, det er jo "bare" noen få å velge mellom [:D] hehe

Ser at du har fått nok svar, meeen jeg svarer likevel! [:D] Vi har Simo Duo, og jeg elsker vogna. Faktisk tenker jeg på det hver eneste gang jeg er og triller, at jeg eeer så glad i vogna hennes. Det er stor (en av de største du finner tenker jeg) bag på den, og vi har plass til at Nora - som er en litt stor baby - kan bli sikkert dobbelt så stor! Har begynt å bruke sportsvogndelen litt innimellom fordi hun er så opptatt av å sitte og se på ting, og det er superenkelt å bytte mellom bag- og sportsvogndelen. Bare å klikke den delen du vil bruke på plass, så er du good to go [:)] Anbefaler vogna på det varmeste. Stor og romslig og god bag, lun og varm og ikke minst fin å se på [:D] Er forresten fortsatt vinter her, og fortsatt GOD plass til voksiposen i Duo-vogna. Hos mamma har vi en kombivogn av samme typen, der er det litt dårligere plass til henne og posen nå som hun er blitt såpass stor [:)]

Back
Topp