Bagasjeplass i bilen?!

frustubbis

*Stolt mamma*
Augustmødrene 2014
Vi har plutselig funnet ut at bilen vår kommer til å være for liten når lille spiren kommer til verden...

Hva slags bil har dere som allerede har et barn? Nesten det eneste jeg bryr meg om er bagasjeplassen i bilen med tanke på barnevogn ol....

noen som er super fornøyde eller super missfornøyde?

Me har Volvo V50. Får akkurat plass til vogna, men da er det ikkje mykje plass til noe anna. Berre småting innimellom. Skulle gjerne hatt litt større plass, så vurderer kjøpe skiboks. :)

Ford Mondeo. Har enda ikke opplevd og ikke ha plass til noe :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Har bmw 5serie stasjonsvogn. Med barnevogn i bagasjen er det fullt!

Jeg er suuuuperfornøyd med alt i min Qashqai +2 på alle måter. Vi har tvillingvogn. Ingen problem :) Har fått inn den, en trille, tre store kofferter og det var fortsatt plass til mer :)

Har Passat, og vi har ganske god plass selv med barnevogna i bagasjen :) veldig fornøyd med bilen våres ihvertfall!

Denne har vi tittet litt på! Se såååå deilig bagasjerom!!!!!

12_704320850_xl.jpg

Har Opel Astra, får da plass til vogna (emmaljunga nitro city), men ikke så veldig mye mer. Gjerne bare noen få handleposer :)

Skoda superb stv:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vw touran, veldig fornøyd! Bmw3-serie, ville ikke hatt den som eneste bil!

Kan anbefale Mazda 6 stasjonsvogn, kjempe på god plass :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan anbefale Mazda 6 stasjonsvogn, kjempe på god plass :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kommer litt an på hvilken årsmodell du har. 1. generasjon (02-08) har god plass, 2. gen (08-13) har veldig god plass og den nyeste (som kom i år) har ok plass.

Denne har vi tittet litt på! Se såååå deilig bagasjerom!!!!!

Vis vedlegget 43297
Jo var mye plass fremover. Men den er ganske smal.

Vi har ford s-max, og i sommer hadde vi med en emmaljunga edge, en babyjogger city elite, tre kofferter og en tripptrapp stol og masse småposer og bager. Har i tillegg skiboks.

Fikk også plass til emmaljungaen og et medium stort hundebur i bredden da vi hadde hunden.

Kommer litt an på hvilken årsmodell du har. 1. generasjon (02-08) har god plass, 2. gen (08-13) har veldig god plass og den nyeste (som kom i år) har ok plass.
Har sett på 07 modell. Vet du hvordan den er med emmaljunga Edge? Akkurat plass til den eller plass til litt mer i bagasjen?

Har sett på 07 modell. Vet du hvordan den er med emmaljunga Edge? Akkurat plass til den eller plass til litt mer i bagasjen?

Har Edge selv (og 06 og 13 modell Mazda 6). Bruker å ha understell og bag ved siden av hverandre i bagasjerommet. God plass i bredden, akkurat i lengde og masse å gå på i høyde, så ikke noe problem å fra med annen bagasje. Har ikke prøvd å ha bagen på understellet i den eldste bilen, men tror det skal gå bra på tvers og da blir det jo masse plass rundt. Blir enda bedre plass når vi bytter til sportsdelen da, men har ikke savnet plass.
Som sagt så er det enda bedre (veldig god) plass i den som kom i 08, både i bredde og dybde, oppdaget det da jeg hadde den som leiebil en dag.

Har Edge selv (og 06 og 13 modell Mazda 6). Bruker å ha understell og bag ved siden av hverandre i bagasjerommet. God plass i bredden, akkurat i lengde og masse å gå på i høyde, så ikke noe problem å fra med annen bagasje. Har ikke prøvd å ha bagen på understellet i den eldste bilen, men tror det skal gå bra på tvers og da blir det jo masse plass rundt. Blir enda bedre plass når vi bytter til sportsdelen da, men har ikke savnet plass.
Som sagt så er det enda bedre (veldig god) plass i den som kom i 08, både i bredde og dybde, oppdaget det da jeg hadde den som leiebil en dag.
Herlig å ha god plass. Vi er egentlig bare ute etter å ha nok plass til vognen i bagasjen uten å måtte stresse. Så virker som den har mer enn nok plass :) takk for svar

Anbefaler Skoda superb-utrolig god bagasjeplass!!!!

Har Volvo v70 og ingenting å bekymre seg for når det kommer til plass det hvertfall

Back
Topp