bag spm

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
noen her som har pakket bagen???? 

Jeg må pakke ut av den etter at jeg var hos mamma i helga først..
Har tenkt på det mange ganger og ment at jeg skulle skrive en liste om ikke annet,men jeg har ikke kommet så langt ennå gitt [;)] Har jo hatt sååå god tid,men nå nærmer det seg med stormskritt gitt..
Vi bor heldigvis ikke så langt unna sykehuset,så smabo kan supplere hvis jeg skulle glemme noe [:)]

Delvis...

Dvs: har pakket litt av det som skal i toalettmappen,men sminke bruker jeg jo av enda så det får vente til det er klart for å dra.

Har kjøpt inn endel nye truser som jeg skal ha med, de henger nå til tørk. Kjekt med gode truser, blir vel endel blødning dagene etter fødselen. Amme-bh`er ligger klare + ammeinnlegg.

Filmcamera med mange kasetter ligger klar, og fotoapparat ligger klart. Har lagt alt sammen i en hylle i klesskapet, ingenting er lagt i en bag enda.

Jeg har skrevet en liste over alt som skal i bagen, den ligger også i den hyllen.

Klær til babyen ligger klar i hyllen.

MEN som sagt, det er ikke lagt ned i en bag enda.....må se å få gjort det snart.

Det vanskeligste blir å finne ut hva slags klær jeg skal ha med meg!!!! Tviler på at buksene mine som jeg hadde i starten av sv.skapet passer så raskt etter fødselen.

Tenkte jeg skulle gjøre det i morgen.
Hadde nemelig en drømm i natt om at vannet gikk, så jeg har i dag funnet ut at jeg skal pakke baggen i tilfelle rottefelle[;)]

har ikke pakket. Er en slik i siste liten-person, så det blir vel slengt sammen i farten til sykehuset tenker jeg [8|]

Nope, Har Ikkje det...
Men vi bor ca 3 - 4 Minutter og kjøre fra Sykehuset, Såh har Ikkje stresset med det... [:D]

Fikk noen tips her, som jeg ikke hadde tenkt på.

xl 1 tabeletter
mykt toalett papir
mobil lader
og noe greie fra apoteket som gir litt løsere avføring. Hard mage anbefales hvis ikke rett etterpå[;)]!

Jeg har pakket ned det jeg ikke bruker, og laget en liste på resten. Kjøpte meg en enkel toalettmappe og lagt oppi alt unntatt sminke og sminkefjerner.

Jeg har også gjort klart noe, amme bh og truser, samt bind og toalettsaker, men ikke sminken.
Kamera ligger klart og hentesett og ekstra body til prinsen er på plass..

Sånn halvveis... klærne bruker jeg jo. Men har pakket ned pyjamas, hårføner (til å tørke seg med nedentil når man er sår etter fødselen), våtservietter til ansiktet, deo, tannbørste/krem, et par truser, amme-bh og skrevet en liste på resten som skal være med.

Har tatt med våtservietter til underlivet og jeg i tilfelle en er litt sår..
Syns det er godt å bruke dem etter bommelomme jeg da..

Nope- ikke pakket, men begynt å tenke på det...når er det vanlig å ha den klar da??  Tenkte å ta den når alt det andre er klart til bebis'en[:)]

Sånn rundt nå er fint å begynne å gjøre den klar, eller om du skriver en huskelapp til far. Så kan han pakke om det plutselig blir hast..[8|]

Nope.. Kommer ikke til å gjøre det før om en goood stund heller. Bor nærme sykhuset og sambo kan komme med det jeg måtte mangle.

Har ikke begynt, men må vel starte snart, må bare rydde meg frem til garderoba først[;)]
Men har skreve ei liste som henger på kjøleskapet.
Men jeg har ikke lange veien heller max 5 min å kjøre.

har ikke pakket den nei..men skal vel gjøre det snart..må vel komme meg avgårde å kjøpe noen gode truser og ammebh og innlegg snart...jeg er så sent ute!!!!!!!!

ksnkje jeg skal begynne å vaske litt babytøy også??[;)]tydelig at jeg er en førstegangsgravid en........[8D]
å jeg som skal på jobb hele helgen!!

Har ikke begynt i det hele tatt ... Men har ei liste. Heldigvis bor vi veldig nært sykehuset, så det er lett å sende pappan hjem for å hente ting.
Ja, også føler jeg at fødselen er LANGT unna ennå. Ikke noen kynnere, ikke noen nedsunket mage eller noen ting. Blir nok august, ja.
Tenkte jeg skulle pakke bagen om et par uker, kanskje...

Neida Ragnhildmor, du skal se bebisen kommer når du minst venter det!

Har dere forresten hørt det verste eksemplet på da mannen måtte pakke i all hast:

Et par høyhelte sko og et grovbrød.

Skal visst være sannt! Ikke glem at også han må pakke en liten bag da!

KLÆM

Neida Ragnhildmor, du skal se bebisen kommer når du minst venter det!

:)
Ja. Så kanskje det er best å slutte å vente. Passa gryte koker ikke, sier mora mi. [;)]

Har dere forresten hørt det verste eksemplet på da mannen måtte pakke i all hast:

Et par høyhelte sko og et grovbrød.

Skal visst være sannt!

Ba ha hah ha ha!!! [:D]
Så dere den pondus-stripa for ei stund sida der Camilla skremte Jokke med at noe var på gang, bare for å se hva han pakka? Han var ikke så flink til å pakke, nei. Fotballsko og pølseklype var det visst. [:D]

Back
Topp