Bag eller sportsdel?

Brukar bag enno. Straks 7 mnd (9,6 kg og 70,5 cm ved 6 mnd). Har okei plass (madrassen er 76 cm målte eg) og setter seg ikkje opp sjølv. Han likar seg godt i bagen. Blir han utålmodig setter eg opp ryggen og lar han sitte litt. Brukar bagen så lenge det virkar trygt og han har plass.

Ikke min heller, men når vi er inne på senter for eksempel så åpner jeg jo opp og da føler jeg meg ikke trygg... :)

Den ser jeg :) Tenkte ikke på kjøpesenter-situasjoner siden vi aldri er på kjøpesenter med vogn :p bruker bare bæresele eller handlevogner m/babysete da :)

Den ser jeg :) Tenkte ikke på kjøpesenter-situasjoner siden vi aldri er på kjøpesenter med vogn :p bruker bare bæresele eller handlevogner m/babysete da :)

Vi har bært mye, men får så vondt i ryggen av det nå :( vi er også i svømmehallen hvor han sitter i vogna mens jeg er i dusjen osv... :)

Vi bruker bag! Har Basson Grande med 97cm lang dypbag. Utrolig god ryggstøtte så han sitter supert i den når han er våken. :)

ImageUploadedByBV Forum1480015657.247646.jpg

ImageUploadedByBV Forum1480015762.837421.jpg

I den nordnorske vinteren foretrekker jeg dypbag. Babyen ligger lunere og mer skjermet for vær og vind.

Har babyjogger city versa som "byvogn" og den har ergonomisk sittedel. Bagen til den var bare 72cm lang og uten mulighet for å sette opp ryggen, så måtte bytte da han var knappe 6 mnd. :)

I dag dro han seg opp i sittende stilling og snudde seg rundt og sto på knærne i vogna så nå tror jeg ikke jeg tørr mere... :/ hadde planer om å brune bagdelen til over jul, men får vel si oss fornøyd med nesten 8 mnd... lille ligger snart tredobbel nedi der, han er ikke særlig fornøyd med hva han ser, selv når vi setter opp ryggen og han klatrer snart over kanten... mitt argument om at bagen er lunere og varmere holder vel ikke lenger :(
Jeg har løse seler i bagvogna vår, så han blir sela fast. ;) Men nå passer vår vogn enda lenge da, siden den er 25cm lengre enn babyen :p

Jeg har løse seler i bagvogna vår, så han blir sela fast. ;) Men nå passer vår vogn enda lenge da, siden den er 25cm lengre enn babyen :p

Ja kunne hatt løse seler og kommer nok til å kjøpe løse seler å ha i sportsdelen også for jeg vil gjerne fortsette å bruke skinnposen :) men nå er han ikke særlig fornøyd med å sitte så bakoverlent som han gjør heller... og jeg har bretta han nærmest dobbel nedi der og må snart brette han tredobbel for at han skal få plass :p

Sniker fra mai termin(født 29.april):
Vi har fortsatt bagen, trives i den og jeg kan sette opp ryggen hvis hun er nysgjerrig. Hun har ikke begynt å løfte seg opp ennå. Men når det skjer bytter vi Evnt må jeg kjøpe sele og ha i bag delen

Frøkna er 7,5 måneder og vi bruker bagen ennå. Med lammeskinn og voksipose så ligger hun trangt og lunt. Får satt henne opp med støtte fra posen og bruker litt bæresele når hun er våken. Sant at hun sitter på fanget på buss og bane. Så da håper jeg vi klarer bagen en stund til.

Bytta til sportsdel fordi Enrique reiste seg bare oppe når vi skulle ut på tur å når han skulle sove :-) Så da var det lik så greit å bytte til sportsdeln med seler på :-) Han elsker å følge med når vi er ute på trilletur

Har bytta til sportsdel nå jeg også, i går måtte jeg rett og slett innse at lillegutt er for stor til bagen :p Vi har gått to lange turer i finværet i dag, og han virker superfornøyd! Sov mesteparten, men kosa seg veldig når han var våken og kunne se :) vemodig å pakke bort bagen..men forhåpentligvis blir det flere babyer :)

Har ingen planer om å bytte ennå. Heldigvis er bagen ganske stor, så det er fortsatt god plass der inne selv med vognpose og tjukkere klær. Setter opp ryggen hvis snuppa vil kikke litt, men hun pleier å sove på turene ;)

Back
Topp