Bading

En gang i uka cirka. Vasker halsen, hendene og det som trengs med klut fortløpende. :)
 
Som HildeFraNordSør. Ca 1 gang i uken (eller ved behov etter mye gulp i håret). Ellers med klut. Blir mye mindre bading med andremann av en eller annen grunn... Første badet jeg ca 3 ganger i uken.
 
Vi bader nesten hver dag. Har blitt en del av kveldsrutinen og han elsker deg :)
 
Her bader vi ca 2 ganger i uka :) Har en gulper, så vasker ansikt, hals, hender og føtter hver dag :)
 
Takk for svar:happy: Vasker ansikt og hender hver dag jeg også, men syns han blir så tørr i ansiktet. Bruker dere noen krem i ansiktet? Og halsen syns jeg er vanskelig å vaske, men jeg prøver. kanskje han er litt for tjukk i halsen med valkene sine der:hilarious:
 
Han har gode valker i halsen, og føler vi må bade minst hver 3.dag for å få han ren nok der:D Stumpen blir ofte skylt i vasken (daglig), og ellers vasker vi med klut:)
 
Bading i snitt 1 gang i uka her også. Men han blir vasket med klut hver morgen og kveld: ansikt, hender, hals og nedentil. Også blir han vasket nedentil med klut eller under springen ved bæsj, som fortsatt er flere ganger daglig. Så han er ren selv om han ikke bader flere ganger i uka:rolleyes:
 
Takk for svar:happy: Vasker ansikt og hender hver dag jeg også, men syns han blir så tørr i ansiktet. Bruker dere noen krem i ansiktet? Og halsen syns jeg er vanskelig å vaske, men jeg prøver. kanskje han er litt for tjukk i halsen med valkene sine der:hilarious:
Haha, det er min, så jeg legger hun på magen på stellebordet så kommer jeg lettere til i halsen bare et tips

Ellers badet jeg også en gang i uka og vasker hender, føtter og hals ved behov. Samler seg støv der gitt.
Smører med kokosolje fra Kokoso.
 
En dag i uka evt.to ved behov:)
 
Bader stort sett etter giga bæsje bleier. Når d tyter ut over alt. Så kan fort være hver dag.
 
Vi bader 2-3 ganger i uka, mini elsker å bade og plaske så prøver å bade så ofte vi kan:happy: ulempen er at det medfører nesten storvask av badet for det plaskes så mye at det er vann overalt:p
 
Back
Topp