Bading

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Hvor ofte bader deres små nå? Her blir det ca 1-2ganger per uke, kommer helt ann på, går litt på behov også :p

Liker de å bade? Her er lillegutt veldig fornøyd, men hyler som en stukken gris hver gang han skal opp :sorry: aner ikke om det er fordi han egentlig ikke vil opp, eller om han bare er misfornøyd :nailbiting:
 
Vi bader nesten hver kveld, før leggetid :p frøkna er SÅ skitten enten pga svette og/eller mat og som regel pga stor bæsjebleie. Jeg synes jo selv det er deilig å dysje før leggetid, så elsker hun å kravle rundt på badet og kommer ofte inn i dysjen til meg og blir kjempefornærmet om hun ikke får lov :p:D
 
Vi bader nesten hver kveld, før leggetid :p frøkna er SÅ skitten enten pga svette og/eller mat og som regel pga stor bæsjebleie. Jeg synes jo selv det er deilig å dysje før leggetid, så elsker hun å kravle rundt på badet og kommer ofte inn i dysjen til meg og blir kjempefornærmet om hun ikke får lov :p:D
Hvis lillegutt kravler rundt på badet mens jeg dusjer, så går han bare i dobørsten :rolleyes:
 
Mi hater å bade.. hyler fra klærne er tatt av til de er på igjen.
Dusjing i lag med meg har de siste gangene gått bedre :)
 
Her blir det stort sett et par ganger i uken, og eventuelt etter behov. Må ta meg sammen for å huske på det hehe, dagene går liksom så fort uansett om vi gjør masse eller bare er hjemme.
Hun ELSKER å bade, og syns det er så gøy å sitte og plaske med badelekene sine. Bader enten alene i balje oppi badekaret eller sammen med meg eller pappaen i badekaret hvis det passer sånn. Vi går også på babysvømming en gang i uken nå, så da blir det jo en dusj der også etter badingen. Hun koser seg max i bassenget og har blitt så flink til å holde pusten når vi dukker henne under[emoji4][emoji122]
 
Bader ca ungene 2 ganger i uken fast (hårvask osv) og selfølgelig ved behov :) Bader først de eldste og etterpå lillegutt da di eldre er litt `villere` når di bader :D Lillegutt elsker å bade og han blir også `sint` når han må opp:hilarious: Han styrer noe fælt i vannet, reiser seg opp og skal få tak i diverse ting så må bare passe på :D
 
Bader ca ungene 2 ganger i uken fast (hårvask osv) og selfølgelig ved behov :) Bader først de eldste og etterpå lillegutt da di eldre er litt `villere` når di bader :D Lillegutt elsker å bade og han blir også `sint` når han må opp:hilarious: Han styrer noe fælt i vannet, reiser seg opp og skal få tak i diverse ting så må bare passe på :D
Lillegutt her også, skal opp og stå. Og det blir jo så glatt i badekaret :nailbiting: tror jeg må få tak i sånn antiskli-matte å legge i bunn:p
 
Lillegutt her også, skal opp og stå. Og det blir jo så glatt i badekaret :nailbiting: tror jeg må få tak i sånn antiskli-matte å legge i bunn:p
Måtte kjøpe 2 stk antisklimatter etter at han sklei i badekaret , så anbefaler det:D
 
Her bader vi hver 3 dag, så blir vel 2 ganger i uka :) han har eksem, så han skal ha jevnlige oljebad. Derfor badet vi hver 2 dag en stund, men jeg synes huden han blir bedre når vi ikke bader så ofte :)
 
Vi bader etter behov.
Noen ganger blir det bare 1 gang i løpet av uken.
Men vi har i tillegg svømming på lørdager, så hun koser seg masse med å bade der
 
Hadde en periode med hver dag fordi hun ble så utrolig grisete når hun spiste grøt. Nå ser vi det litt an, men det blir ca annen hver dag.
 
Dusjer etter babysvømming om søndagene også blir det bading i badekaret hjemmet rundt onsdagen. Så ca 2 dager i uken. Selvsagt oftere dersom han av en eller annen grunn er mer skitten. [emoji87]
 
Back
Topp